en dat je een klein show binkkie ben, laat je, je wel van je mooie kant laten zien.
nog een mooi plaatje van je kleine hoofdje.
Dit is dus mijn kleine falabella dekhengstje Chippito.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Scherps schreef:nou dat kan geregeld worden. Voor 50 euro komt hij je merrie dekken.Het is een echte falabella want zijn stokmaat bedraagt nu net 65 cm. Heb er met mijn camera boven op gelegen dus hij lijkt groter dan dat hij daadwerkelijk is.
Als ik ooit iets van 'n shetje, fala of Welshje (merrie) kan kopen, zal ik eraan denken
Scherps schreef:Het is een echte falabella want zijn stokmaat bedraagt nu net 65 cm.
'ZUCHT' ; Een echte falabella heeft niks met de schofthoogte te maken. 'Echte' falabella´s komen uit argentinië en alleen deze paardjes mogen zich echte falabella´s noemen, dat wordt allemaal gecontroleerd met DNA testen om te zien of zij inderdaad echt falabella bloed hebben = een bepaalde bloedlijn. Pas wanneer ze door deze test heenkomen mogen zij worden ingeschreven in het falabella stamboek. En dan kost een dekking ook echt wel meer dan €50! Aangezien de echte falabella´s zo´n €12500 kosten! Tevens hebben zij vaak 2 wervels en ribben minder hebben dan een andere minipaardje.
Ben heel benieuwd of hij deze kleurslag, brindle, ook echt doorfokt.
Hou ons op de hoogte als de eerste veulens er zijn, vind ik erg leuk! En misschien kom ik dan ook nog wel een keer een paardje bij hem laten dekken!
Heeft hij trouwens papieren? Om afstamming bij de veulens te krijgen?