We hebben weer eens wat leuke foto's en een filpje van ons.
Voor wie haar nog niet kent:
-Bamara van het Laar (v. Marnix van de Vuufwegen)
-10 jaar
-1.385 m.
-L1+9, thuis trainen we op L2 niveau.
Ik start waarschijnlijk de 1e selectie L1 en dan de andere selecties in het L2.
Ik zelf heb nu een fikse knieblesure omdat ik een trap van haar in ontvangst heb mogen nemen.
Ik heb nu waarschijnlijk een scheur in mijn knieschijf en de meniscus en de pezen ed. zwaar geirriteerd.
Ik volg hiervoor nu 3 keer per week fysiotherapie en het gaat waarschijnlijk nog maanden duren voordat het weer goed is....
Het lichtrijden is nu dus pijnlijk waardoor ik het meeste doe doorzitten. Dit is ook de reden dat ik zo vlug mogelijk naar het L2.
Dit zijn de foto's van de clubwedstrijd (onderling). Hier zijn we voor het eerst L2 gestart en ben 2e geworden met 197 punten! ( in handicap met de Cl1-Dl1-El1-Dl2 en de Cm1)
Ik vind er wel wat hoog gepunt. Zo had ik voor het wijken 6 en wat in mijn ogen 4en moesten zijn.
Zaterdag had ik ook wedstrijd in Rosmalen. Ik had heerlijk gereden alleen was de 2e proef niet goed.
Had 187 en 180 punten.
Ze was in de proef zelf wat moe omdat ze die dag ervoor ook al 2 proeven had moeten lopen maar dat vond ik niet zo erg.
Onze knelpunten:
-Wijken
-Tenen naar binnen
-Handen laag
-Op de A-C lijn komen
-Terug rijden van verruimingen
Begin middendraf

Middenstap

Halsstrekken

Oef, mn houding... Maar ik vind haar hier erg netjes lopen

Ik geloof middengalop

Wijken

Middendraf

Galop

Filmpje:
Komt er zo vlug mogelijk aan maar youtube is nogal sloom...
Commentaar: Keurig gereden proef.
Probeer meer verschil te laten zien met verruimingen, duidelijk terug rijden.
Commentaar is welkom, maar wel aardig blijven graag;)
Doeidoei
en mijn rijden is ook niet altijd perfect
Je zit trots op je pony
. Probeer haar in de galop iets meer vooruit te rijden, ik heb het gevoel dat je heel goed terug kunt schakelen bij haar, maar niet vooruit. Dat zie je ook terug in de middengalop. Verder rijd je heel netjes je proefje. 
)