Ik heb een bijna 4 jarige Quarter, Jlo. En vorige week kwam Eline Hoppel foto's maken van het rijden

Normaal rijd ik western met haar, ze is ook een western paard. maar omdat ik vroeger altijd een dressuurmuts was wilde ik het toch een keertje proberen.
Dit ging heel goed en ze pakt het erg goed op! hiernaast rijd ik natuurlijk nogsteeds western met haar en heb er tot nu toe nog geen las van gehad en het is goed te combineren. voordat ik dit besluit genomen heb heb ik natuurlijk heel veel geinformeerd en daaruit kwam dat het makkelijk kon, anders had ik het nooit geprobeerd!!
ik vind dat het resultaat er best mag wezen voor een westernpony waar ik pas net engels mee rijd! als het zo door gaat wil ik graag een keertje een wedstrijdje starten, maar zo ver is het nog niet

helaas is mijn houding niet zo best blijkt uit deze foto's. vroeger was deze echt een heel stuk beter. maar sinds ik western ben gaan rijden is hij er een beetje op achteruit gegaan. ik ben ik inmiddels weer superhard mee aan het werk, dus dat gaat ook weer de goede kant op.
nou mijn eigen commentaar:
- die kapstokken!
daar kun je nu bijna een hele garderobe aan hangen 
- geen geld meer zoeken, heb het toen ook niet gevonden dus moet daar ook echt mee ophouden

- rechtop rug recht hak in 1 lijn houden met rug
verdere commentaar is natuurlijk altijd welkom! maar houd het een beetje aardig, het gaat natuurlijk wel om om de lol, ben ook geen grand prix ruiter
wil je nou wel echt iets ze zeuren hebben dan staat mijn pb open
Oke, genoeg gekletst! hier komen de foto's:
1.

2.

3.

4.

5. whaoh pony

6.

7.

8.

9.

10.

Dat waren ze alweer! ik zou het leuk vinden als je een bericht achter zou laten!
Groetjes Anneke en Jlo

Western en dressuur gaan best samen vind ik en JLo pakt het goed op zo te zien.