Lordino is mijn eerste eigen pony, een welsh K van 7 jaar oud en ik heb hem nu bijna een jaar. We rijden over het algemeen dressuur en springen doen we af en toe. Ik heb laatst mijn eerste concours gehad op B niveau en dat ging erg goed, ik was 1e en 2e met 202 en 192 punten.
Ik heb zelf nog nooit hoger dan B gereden en Dino heeft L2 gelopen bij zijn vorige eigenaren. Ik heb 2x in de week les, waarvan 1x privé of met zijn 2en. Dit gaat allemaal erg goed. Ik rijd hem nu een tijdje met slof (op advies van mijn instructeur) omdat we weer een stapje verder gaan met trainen, en hij wil dan nog wel eens onder het werk uitkomen. Ik rij hem niet met slof naar beneden, hij zit er meer aan als een soort begrenzing. Ik rijd over het algemeen zonder maar heel af en toe rijd ik een weekje met slof, dat gaat gewoon beter. Deze foto's zijn van vorige week, ik rijd nu weer zonder
Ik probeer zoveel mogelijk om hem meer lengte in de hals te laten nemen. Van mijn instructeur moet hij ronder en lager in zijn hals worden, niet dieper. Nou, genoeg verteld hier de foto's van laatst. Het zijn overigens niet de mooiste momenten

De foto's staan niet op volgorder en ik heb natuurlijk wel eerst losgereden, daar zijn geen foto's van.
Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's

Hier heb ik de slof wel een beetje te strak, normaal heb ik hem wel losser als hij daar loopt.

Meer op mijn kont zitten, hakken uitdrukken.

Mooi sta moment

Hier ook nog een filmpje van een onderling concour, dit was in december. Hier waren we ook eerste met 225 punten

Ik ga niet verder in op de slof (ookal heb ik hier wel zo m'n mening over
Onderbouw eens wat meer, met feiten, niet uitroeptekens.