De foto's zijn in chronologische volgorde gemaakt alhoewel er wel een stukje losrijden mist (dat doe ik in alle 3 de gangen op alle 2 de handen) want degene die foto's maakt ging tussendoor nog een jong paard doen.
Laag en ontspannen losrijd-drafje.

Again lekker loswerken.

Even foto in de zon, hierna even gestapt en daarna opgepakt.

Oppakken, zou mijn handen wat meer moeten dragen.

Drafje.

Een wat-zeg-je? moment xD

Andere hand.

Galop was nog een hele opgaven omdat ik haar met buiten amper kan begrenzen (ontzettend stug) liet ze zichzelf dus graag naar het hek vallen. Zelf liet ik dit maar, m'n instructrice had andere plannen en heb het uiteindelijk wel opgelost gekregen.

Nog een galopje.

Terug naar de draf, wordt wat lang.

Geweldige foto vind ik zelf ^^

Lekker door het land racen, ging de eerste keer wat sneller dan gepland xD

Pret smoel. Ze had erg weinig rem met het galoperen dus moest láang van te voren afremmen. Kon ook niet op het hek afremmen omdat ik bang was dat ze die zou springen xD (aanschouw mijn reden om geen spoortje te gebruiken)

Nog een drafje door het land.

Tot slot nog een leuk fotootje dat de merrie te lang vond duren en dus op rust ging staan xD

Zo en toen was het wel weer warm genoeg om lekker te worden afgespoten en dan in de stapmolen ^^
Nou ik ben benieuwd ontvang graag goed onderbouwde op en aanmerkingen. Complimentjes zijn natuurlijk altijd leuk
Je moet op sommige foto's opletten dat je je buitenarm ook gebogen houdt en dus ook gelijke druk op beide teugels houdt. Verder vind ik je Cantos merrie echt een plaatje. Op de close up-galop foto buiten ziet ze er zo mooi uit! Ook heb je haar lekker aan het lopen. Actief van achter, los van voren, goed over de rug. De galop is inderdaad nog een puntje om aan te werken, maar volgens mij komt dat helemaal goed samen met je instructrice!
)