Wup is een 5-jarige ruin, nu bijna een jaar onder het zadel en sinds augustus vorig jaar in mijn bezit.. We hebben de nodige ups en downs gehad, maar nu gaat het eigenlijk prima.. Misschien toch eens tijd om een startkaart aan te vragen..
Ons niveau is dus nog gewoon B, en we zijn eigenlijk alleen maar bezig met ontspanning, aangezien Wup (of eigenlijk ik) nog al snel onder de indruk kan zijn van vanalles en nog wat.. Als er spanning is bij ons beiden wil hij nog wel eens te diep gaan (ook te zien op de foto's soms) maar daar werken we dus aan..
Al met al deed hij het super zo voor het eerst in de bak.. In het begin wat spanning, maar daarna lekker ontspannen kunnen sturen..

En nog even met zijn vriendinnetje in de paddock.. Heerlijk stel die 2..

PS: Mijn dank gaat natuurlijk uit naar _10_ voor het maken van de foto's..
Ook mag je je teugels wel ietsje korter doen, dat rijdt wat makkelijk er kan je je handen ook wat meer naar voren doen. Voor de rest ziet het er wel netjes uit, zoals het er nu uitziet zou je de B makkelijk moeten kunnen doen.

die moet ik heel erg in de gaten houden, bij spanning houd ik me daar het meeste aan vast.. Zal als we een beetje gewent zijn weer nieuwe foto's plaatsen..