In totaal heeft Udon dus zeker 14 maanden stil gestaan. (er staat een uitgebreid revalidatie verslag in mijn profiel)
In december is hij uiteindelijk goed uit de scan gekomen. Maar omdat ik geen zin had om in de vrieskou op te gaan bouwen, en omdat ik Udon alle tijd wilde geven zijn we nu pas aan de slag gegaan.
Afgelopen woensdag zijn we vanaf de revalidatie stal naar stal Verboon te Schipluiden verhuisd.
En toen moest het er dit weekend maar van komen! Weer aan het werk! Ik had enorme doem scenario's bedacht... want het kan echt een woest type zijn... maar hij was zo ontzettend braaf!! Hij deed het echt super. Vrolijk briesend hobbelde hij door de bak!!
We hebben 15 minuten ingestapt 5 minuten gedraafd en weer 15 minuten uitgestapt. En ik heb er zo van genoten.
Ik heb er helemaal niet aan gereden (dat mag ook nog niet) heb hem gewoon laten lopen.
Hoewel mijn houding al best wat verbeterd is... zie ik direct puntjes waar ik op moet gaan letten. Soms waren mijn teugels te lang... ik moet meer vooruit kijken (dan zit ik waarschijnlijk ook net wat rechter op) en mijn benen lang maken en hakken uitdrukken (moet mijn beugels ook wat langer maken... maar ik zat even op rodeo-stand voor de zekerheid
)Alle rij foto's zijn trouwens stills uit een filmpje
Eerst even poetsen!
(heb hem heel het jaar zonder deken laten staan, Udon is nl. niet zo'n fan van dekens... en aangezien in toch niet op hem reed... helaas ziet hij er zo niet heel sexy uit met al dat haar... en ook nog eens zonder spieren na al die rust... maar ja, als het goed is komt dat wel weer)

Eigenwijs!!

Eerst even stappen

En daar gingen we hoor!

is dit de eerste keer dat je weer rijd na de blessure?
. Commentaar op je rijden: iets rechter zitten (schouders naar achteren!) , handen meer dragen en ze mogen best wat dichter bij elkaar en je teugels natuurlijk op maat. Volgens mij mag je de volgende keer je beugels wat langer doen, weet niet of je het express korter hebt gedaan omdat je niet wist wat hij ging doen?