Jaja, het is een hele tijd geleden, maar bij deze dan toch weer eens een @Work topic van Silence.
En in een nieuw setje nog wel
Ik kreeg veel pb-tjes van Bokkers die benieuwd waren naar onze vooruitgang, dus vanavond heb ik tijdens de les wat foto´s laten maken. Helaas is het buiten donker zijn, kunstlicht en een moeder die niet zo best overweg kan met mijn camera niet zo´n top combinatie, maar ik hoop jullie toch een beeld te kunnen geven. Ik heb erg getwijfeld om dit topic te openen, maar heb de stap toch genomen.
Ik heb Silence nu ruim 3 jaar en sinds 3 weken hebben we les van de stal-eigenaresse. We hadden ons geen fijnere les kunnen bedenken. Voor het eerst heb ik het plezier in paardrijden ontdekt.
In die drie weken zijn we gigantisch vooruit gegaan en Silence begin nu super te lopen. Ik ben echt onwijs trots op hem.
Waar we momenteel vooral aan werken is het stilhouden van mijn handen en om Silence in een constante houding te laten lopen.
Dat gaat al ontzettend goed en ook de overgangen verlopen erg netjes. Silence begint zijn rug goed te gebruiken en ook dat voel ik.
We rijden momenteel nog geen wedstrijden en trainen nu ook op B niveau omdat we net begonnen zijn.
10 Mei hebben we onze eerste wedstrijd.
Commentaar is welkom, hier doe ik zeker wat mee. Alleen één verzoekje....hou het vriendelijk
We beginnen rustig aan:

Lekker aan het sjouwen....neusje mag er wel meer uit.

Al beter:

Even uitleg tussendoor:

Lekker bezig samen:

En afwerken met halsstrekken:

Je geeft zelf al aan waar jullie problemen zitten dus echt commentaar op basis van de foto's geven wordt moeilijk. Het enige dat ik mee zou kunnen geven is je handen iets meer bij elkaar houden. Fijn dat het nu zo goed gaat met je lessen en succes op je wedstrijd(en)!