Gisteren is Esmee mee geweest om foto's te maken van mijn nieuwe paard. Ware Glorie is een 6 jarige merrie die nu 3 maanden onder het zadel is. Tevens is ze drachtig en 5 juni uitgeteld.
Ze is zadelmak gemaakt door Alexandra van der Peijl en heeft met Alexandra de IBOP in Luttenberg gelopen en daar 79 punten gescoord. Rond dit punt ben ik gestopt met mijn vorige paard en zodoende kwam ik in contact met de eigenaar van Ware Glorie.
Een roepnaam heb ik nog niet dus denk mee!! Ware glorie ligt niet bepaald makkelijk in de mond!!
Ons niveau is dus nog groen/B. Zondag gaan we een B proefje starten op de Voorster kampioenschappen.
Haar moeilijke punten zijn: haar ruime gangen, ze vind het moeilijk wat meer te sluiten en haar bekken te kantelen dus dat oefenen we door veel schakelingen en overgangen te rijden. Vooral in de galop heeft ze er heeeel veel moeite mee om een beetje in een normaal tempo te gaan.
Mijn moeilijke punten: Ik heb een jaar geleden een longembolie gehad en daardoor is mijn hele rug vast gaam zitten en gaan ontsteken dus mijn houding is verre van goed!
Genoeg geklets de foto's!! Ze staan in willekeurige volgorde.

Esmee bedankt Esmee bedankt Esmee Esmee Esmee bedankt

.