Vandaag een halfuurtje gereden, de regen heeft ons doen stoppen ( ja ok, we zijn mietjes..) en hier de foto's ervan.
Indra is mijn verzorgpaardje die ik al ongeveer een jaar en een half verzorg.
Het aan de teugel lopen is nog steeds zo'n groot probleem, maar als je ziet waar we van komen (weglopen, steigeren, bokken) is het toch al heel wat beter.
Mijn eigen aandachtspunten;
*Hielen uitdrukken ( dit is helaas een kwelling omdat ik jammergenoeg de eigenaar ben van veel te zwakke enkels)
*Mijn handen mogen hoger volgens mij..
De foto's zijn niet zo duidelijk, zijn met gsmcamera getrokken.
Hier een link naar de vorige keer dat ik foto's plaatste van het rijden;
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=145&t=984127&hilit=indra
Zijn we vooruit gegaan?
Hier dan de foto's;;
STAP

ie voet, onee..DRAF

*Geen actief beengebruik.

*Helemaal niet verzameld..

*Is al iets beter.

GALOP

*Hier valt ze volledig uit elkaar, en wat een vreemde achterbenen...
WIJKEN
Sinds enkele dagen zijn we begonnen met wijken, soms gaat dat vlekkeloos, en dan staat er natuurlijk weer niemand klaar met een camera (rij namelijk vaak alleen). Vandaag ging het veel minder, en op de foto lijkt het alsof ze gewoon vooruit loopt, maar ze gaat effectief schuin hoor.

ACHTERUIT GAAN
Dit is iets wat ik ze gisteren geleerd heb, en natuurlijk kun je dat nie goed zien op een foto, maar vond het toch nog een mooi plaatje.

Ok, we hadden een slechte dag vandaag, strontweer, en ze had gisteren al veel gereden.
Hou bij jullie commentaar ook rekening dat we op het moment van de foto's nog maar een kwartiertje aan het rijden waren, na een halfuur ging het al heel wat beter ( en nageeflijker).
Maar kijk bijvoorbeeld even in de bokt wiki, daar staat vast een heldere uitleg:)
als jij merkt dat de lessen geen zin hebben!
)