Maargoed, het gaat niet alleen maar goed. Waar we hard aan werken is controle in de galop en rechtsom zijn we allebei wat 'zwak'. Een fijne combinatie dus
Verder moet ik opletten dat hij niet kantelt en dat ik mijn handen goed rechtop houd ipv een beetje scheef. Ook is hij af en toe een beetje lui en moet ik mijn zweep er bij pakken, en het gekke is dat 'ie dan 7 versnellingen hoger loopt haha. Hij weet het dondersgoed. Omdat we nu bezig zijn met de zijgangen heb ik voor wat extra hulp het allerkortste knopspoortje om die er was. En daarmee schop ik hem niet zodat 'ie luistert, het is alleen ff wat makkelijker soms. We rijden op de klassieke manier dus als je iets niet snapt van een hulp ofzo, of je denkt dat het anders is; Vraag maar gewoon. Misschien is het in jouw ogen fout en klopt het in mijn ogen precies
Ik zal dan wel uitleggen hoe en waarom, zolang je maar niet l*llig reageert.Hier de foto's, ik zal zelf ook wat commentaar neerzetten;

Omdat het een lekkerding is

Beetje random instappen.

Travers, iets wat ik heel moeilijk vind. Ik vind het heel lastig om los in me heupen te zijn.

Gewoon wat draven

Rechts beetje meer stelling vragen, zoals ik al zei; Onze lastige kant.

Wegrijden vanuit stap, hier komt hij wat tegen mijn hand in en mag ik iets rechterop zitten.

Klein pasje wegrijden en me handen mogen wat rechterop.

Schouderbinnenwaarts. Hier zou ik wat meer in mijn heupen mogen draaien.

Jááá, hij begint meer te zitten

Een pas later als de foto hierboven

En ook de galop wordt wat bergopwaartser en moeilijk om te zitten. Zoals te zien

Hij was echt heeeeel vervelend rechtsom. Daarom zit ik zo belabbert. Hij wilde rechts niet loslaten en ging heel hard scheuren.

Wijken gaat ook beter. En nee ik zit niet scheef, ik heb mijn linkerbeen gewoon naar achter
Oh en nee Knabstruppers zijn niet altijd gespikkeld
Groetjes
. En dat zadel valt ook reuze mee. Ik zit er goed op en heb er geen last van. 

Ik heb geen idee, ff navragen bij mijn instructeurs wat zij er van vinden.