het is alweer een tijdje geleden dat ik hier weer eens foto's heb geplaatst, maar ik wilde ze toch weer eens delen met jullie

Op de foto's staat Arrow Boy (v. Sunny Boy uit een Belfalas moeder, dezelfde moeder als Lucky Times van Anne van Uytert) hij is nu 3,5 jaar en ik heb hem nog niet officieel uitgebracht op wedstrijd, ik heb hem alleen eens gestart op 3 jarige wedstrijden en afgelopen vrijdag op een ''4'' jarige wedstrijd. Arrow doet het erg fijn op dit moment, ik rijd hem ongeveer 4 keer in de week en wissel dat ook af met longeren, omdat hij daar ook erg fijn van gaat lopen. In de training ben ik bezig met stap draf galop, en soms neem ik een pasje wijken mee, en verder zijn we bezig, dat hij makkelijk op zijn eigen benen blijft lopen, lekker door zijn lijf loopt, en het rijden van veel overgangen. verder doen we het allemaal rustig aan. Het is een paard met veel potentie, maar wel erg veel karakter. Maar ach, er moet natuurlijk wel iets in zitten
hier wat foto's van afgelopen maanden:
de verkoop foto waar ik verliefd op werd

3e plaats op zijn eerste 3 jarige wedstrijd in hilvarenbeek, met 72 punten

arrow wederom 3e met 72.5 punt in Varrseveld als 3 jarige:

per 1 september zijn we van stal verhuisd, wat hij op het begin er spannend vond!

aan de longe:

en arrow afgelopen vrijdag:

We trainen nu lekker op ons gemak door, en gaan rond april eens een wedstrijd inschrijven in het L1

groetjes Maud

haha