Zondag heeft Marieke (curly2day) weer eens foto's gemaakt en die wil ik jullie graag weer laten zien.
Eerst heb ik gereden met Second. Sec is een 19 jarige connemara ex-dekhengst en mocht vandaag weer een xtje mee.
Met hem heb ik voor het eerst in de bak gereden zondag en een paar sprongetjes genomen, wat die errrrrrug leuk vondt hihi.
Ons niveau is dus eigenlijk niks, gewoon voor de lol wat sprongetjes en een beetje basis.
ff op gang komen

Kwam niet echt uit maar wel een grappige foto

Maible is een 8 jarige connemara merrie. Haar rijdt ik pas sinds kort, ons niveau ligt zo rond de B.
Waar ik vooral met haar probeer aan te werken is dat ze fijn van achter naar voren komt. Ze vindt vaste aanleuning
soms nog best wel moeilijk en wil best gauw gaan duiken. Om dit op te lossen probeer ik veel overgangen te rijden zodat
haar achterhand erbij komt, ze op dezelfde hoofd- en halshouding blijft en ruimere passen gaat nemen.
Zondag na Sec nog even op haar gereden, ging erg leuk. Beetje middendraf geprobeerd, daar werd ze best heet van, maar
deed ze echt super fijn!
(Let niet op mijn gezicht.. hihi)
hooo pony, nog niet..!
braaaaaaaaaaaaaaffffff
Ik zelf moet nog even aan mn houding werken, is nog altijd even wennen weer op een wat kleinere pony rijden.
Schouders naar achter en voorover kijken.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden, graag commentaar mits het opbouwend is natuurlijk..!
Met dank aan curly2day voor de mooie foto's

hahaha
.