ik dacht na een lange tijd toch maar is een topic te openen met een paar foto's van livito en mij @ work .
livito is een 14 jarig Nrps ruin , ik heb hem nu net een jaar en we zijn al heel erg vooruit gegaan vind ik
.hij heeft verder geen wedstrijd ervaring , heeft alleen een paar onderlinge wedstrijdjes gelopen ,
in augustes hebben wij ook een onderlinge wedstrijd gereden , we waren 5e met 187 punten , niet gek voor de eerste keer (al zeg ik het zelf
).livito is een fijn paard om op te rijden , niet altijd even actief , en je moet wel weten hoe je hem moet sturen/rijden anders maakt er er grote misbruik van en neemt ie een loopje met je!
nou genoeg gekletst hier de foto's
(de foto's zijn van verschillende keren rijden , zal over een paar maand als we weer kunnen rijden [ hij staat nu nog een tijd stil vanwege een gebroken griffelbeen
] dan zal ik vragen of iemand nieuwe foto's wil maken van het rijden!mijn eigen commentaar is
-voeten naar binnen
-recht voor me uit kijken
-soms een beetje te streng in mn binnenhand
even lekker uitwaaien na het werken!
livito toen ik hem net een paar maand had@ work! ( ik weet dat ik vooruit moet kijken en mn voeten naar binnen moet steken , en beugels korter doen gaat helaas niet want dan krijg ik na het rijden ongelovelijke last van mn heupen!)
dit vind ik zelf 1 van de mooiste foto's die ik heb ! dit is ook 1 van de laatste foto's die gemaakt zijn dit was in november!
( foto is uit een flimpje gekopieerd!)
@work in de zomer!
en natuurlijk toen we op vakantie waren moesten we ook even naar het strand , we waren van plan even lekker uit te waaien , alleen toen we op het strand waren dacht meneer er anders over , toen deze foto genomen is had hij net zn trucken doos uitgehaald , vandaar dat ik er een beetje gespannen op zit!
@ work op vakantie in zeeland!
@ work ook in zeeland , dit vind ik zelf ook een hele mooie foto!
en weer thuis @ work , hij was hier super druk had een week stilgestaan vanwege het weer ,
en nog even voor de laatste x trainen voor de wedstrijd die we die dag erna hadden.(ik heb inmiddels nieuwe laarzen deze waren te kort , en bleef steeds onder de zweetbladen hangen)
en dan de laatste! dit was na de wedstrijd! reactie's zijn zeker welkom!
ps hou het vriendelijk!

pps natuurlijk zijn we niet altijd aan het werk! in de zomer proberen we ook zoveel mogelijk buitenritjes te maken ! wat hij altijd heel erg leuk vind , en soms wel een beetje te leuk