Desondanks heb ik een heleboel wedstrijden wel gezien, vanaf half één (beginners reining) tot ongeveer zes uur (open reining). Gelukkig waren er dit keer veel meer deelnemers op komen dagen dan vorige keer (maar toen ijzelde het enorm) en ik heb me dus niet echt hoeven vervelend, ook al vind ik het ene onderdeel natuurlijk leuker dan het ander.
Ik heb erg veel foto's gemaakt, maar allemaal zonder flits, omdat mijn flits niet ver genoeg reikte en ik eerlijk gezegd de paarden en de ruiters niet wilde storen met mijn flits (acht flitsen van dezelfde kant in één proef lijkt me heel irritant). Daarbij kwam nog eens dat het erg donker was binnen en ook redelijk 'stoffig', waardoor mijn foto's allemaal erg donker waren. Daar is uiteraard een fotoprogramma voor, maar ook die maakt de foto's nog niet echt mooi.
Ik hoop dat jullie toch plezier beleven aan het bekijken van de foto's.... Ik zit nog te twijfelen of ik aanstaand weekend naar Eersel ga, want als mijn foto's daar weer zo zijn, sta ik er toch behoorlijk voor Jan-met-de-korte-achternaam met mijn fotocamera..

Walter Bouwmeester

Mijn favoriet (qua paard) van vandaag. Prachtig! Het paard leek wel van goud!!!

P.S. Als een bokker één of meerdere van de bovenstaande westernruiters kent, laat het dan weten! Dan kan ik misschien ook nog namen gaan vermelden en dergelijke