Het is alweer een tijdje terug dat ik een topic had geplaatst.
Ik heb een paar weken terug mijn allerlaatste wedstrijd bij de pony's met Black gehad.
We zijn uiteindelijk 3x Z2 gestart en we hebben toch nog 2 wp's bij elkaar gereden *super trots*
Black en ik moesten stoppen met wedstrijden omdat ik 18 jaar ben.
Eerst was t plan om Black te verkopen, maar dat krijg ik niet over m'n hart.
Gelukkig is mijn zusje ook aardig besmet met het paarden virus! dus nu gaat zij met hem verder.
Ik heb nu een nieuw paardje, een 5 jarige Goodtimesxelcaro. die nog heeel veeel moet leren.
Ik heb Black 4 jaar gehad, Ik heb hem helemaal zelf naar het Z2 dressuur toe gereden.
Ook zijn we Z springen & enkele keren ZZ hc gestart. waarvan ik zeker weet dat hij dat ook aan kan!
Ik blijf Black wel trainen, en als hij t nog beter gaat doen wil ik hem het liefste nog tussen de paarden door starten...
maar ik weet niet of hij dat red.. aangezien het wel echt een pony is om te zien, & zijn gangen niet echt mee werken.
Maar wat niet is kan misschien nog komen?
Ik ben hard aan 't oefenen, en t lijkt me zeker gaaf om met Black tussen de paarden te rijden..
Wat vinden jullie?
Tips & commetaar is welkom!
mijn eigen commetaar,
*afentoe handen ietsje hoger en rechterop.
*schouders iets meer terug.
*bij t appuyeren meer stelling & buiging.
Oja, de foto's zijn wel een beetje erg overbelicht...

dat was 't.
ben benieuwt wat jullie er van vinden.

Het zou jammer zijn als je hem niet meer start. Van wat ik van jullie heb gezien, zou ik hem door blijven starten. Je hebt hem mooi voor elkaar en jullie zijn een mooie combinatie