Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

het enige wat (voor de meeste) telt is geld! (hogere dressuur, en ja, nu krijg ik vast heel bokt over me heen
)
KiWiKo schreef:ik rij ook elk paard gelijk vanaf het begin technisch correct....... dus nageeflijk............
waarom moet je een paard in het begin uit elkaar laten lopen, op de voorhand en technisch niet voor elkaar???? dat is alleen maar slecht voor zo een dier
aerdenhout1 schreef:Nagevelijk okee, maar ik mag toch aannemen dat je wel lengte vraagt en je jonge paard niet meteen in een grand prix houding wil hebben.
maar nageeflijk is niks meer of minder dan gewoon technisch correct

KiWiKo schreef:Het enigste waar ik me echt aan irriteer is dat getrek en gepluk aan een jong paard om hem maar zoals hun zeggen ' aan de teugel te rijden'.
KiWiKo schreef:aerdenhout1 schreef:Nagevelijk okee, maar ik mag toch aannemen dat je wel lengte vraagt en je jonge paard niet meteen in een grand prix houding wil hebben.
hihihi die knop zit er de eerste twee jaar niet opmaar nageeflijk is niks meer of minder dan gewoon technisch correct
![]()
Beaux schreef:Ik vind het altijd weer zo knap dat men vanaf een foto kan beoordelen dat een jong paard 'vreselijk'wordt gereden....
En jij komt zeker ook nooit op maneges en wedstrijden enz..
Elliebelle schreef:KiWiKo schreef:hihihi die knop zit er de eerste twee jaar niet opmaar nageeflijk is niks meer of minder dan gewoon technisch correct
![]()
OOOOO? En daarom mag je er zolang aan gaan trekken en plukken zodat 'de knop' er dan wel op zit? Of een slof om gooien om de knop te krijgen?
Als je paard zelf een balans gevonden heeft en op zijn eigen benen kan lopen dan word hij vanzelf nagefelijk. En daar heb ik geen 2 jaar voor nodig hoor.

Elliebelle schreef:Beaux schreef:Ik vind het altijd weer zo knap dat men vanaf een foto kan beoordelen dat een jong paard 'vreselijk'wordt gereden....
En jij komt zeker ook nooit op maneges en wedstrijden enz..
JIJ hebt het in de beginpost over HAW!!! Elliebelle schreef:KiWiKo schreef:hihihi die knop zit er de eerste twee jaar niet opmaar nageeflijk is niks meer of minder dan gewoon technisch correct
![]()
OOOOO? En daarom mag je er zolang aan gaan trekken en plukken zodat 'de knop' er dan wel op zit? Of een slof om gooien om de knop te krijgen?
Als je paard zelf een balans gevonden heeft en op zijn eigen benen kan lopen dan word hij vanzelf nagefelijk. En daar heb ik geen 2 jaar voor nodig hoor.
asjemenou schreef:Ik heb weer eens rare paarden, zoals gewoonlijk.
De mijne snappen niet meteen dat ze netjes nageeflijk met hun neus voor de loodlijn moeten lopen en dan voorwaards neerwaards moeten lopen. Inplaats daarvan kruipen ze lekker achter de teugel. Dat moet ik er dan weer uit rijden.
Baal er zelf ook wel van dat ik altijd van die dombo`s heb, heb ook liever een superslim paard die meteen zodra ik aanleuning vraag en been erbij geef in de perfecte jonge paarden houding gaat lopen, maar ja, heb weer eens pech..
absoluut, niks dombo's aan......... op die manier vinden hun balans......
Citaat:hihihi wat strak gegeten?????
lieffie, ik heb geen slof nodig om een paard bij pas een nageeflijk te hebben........... en ik hoef ook niet te rukken of te plukken......... sterker nog de paarden die ik gereden heb zouden rukken en plukken belonen met een hap zand, dus niet handig![]()
misschien beter lezen, want wij hebben het hier over de oprichting, niet over nageeflijkheid![]()
voor de oprichting moeten ze eerst meer spieren hebben ontwikkeld achterin...........
maargoed, dat moet jemaar net weten natuurlijk