Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Natasja91 schreef:Dat kan vanaf de leeftijd dat je beseft dat zoiets totaal niks met leeftijd te maken heeft.
Amina22 schreef:om wat draait het dan meer ?
bud schreef:haay ik ben ook tien en ik rijd ook met sporen
het maakt niet veel uit welke leeftijd je hebt als je je benen maar stil houd als je de sporen niet nodig hebt
Natasja91 schreef:bud schreef:haay ik ben ook tien en ik rijd ook met sporen
het maakt niet veel uit welke leeftijd je hebt als je je benen maar stil houd als je de sporen niet nodig hebt
Wanneer heb je jouw sporen wel nodig dan?

Natasja91 schreef:winia4ever, daar ben ik het helemaal mee eens.
En daarom ook mijn vraag aan bud wanneer ze haar sporen nodig had, omdat ik denk dat het grote deel kinderen helemaal geen sporen nodig zou moeten hebben. Of ze nou een stil been hebben of niet. Uiteraard zijn er uitzonderingen op de regel, vandaar mijn vraag. Kwestie van nieuwsgierigheidje

winia4ever schreef:Ja klopt, ik snap het best hoor, vooral kinderen horen niet met sporen te rijden,
! Amina22 schreef:van welke leeftijd ongeveer kan je sporen aandoen?

xxxdonja schreef:Dat heeft niks met leeftijd te maken. Ik ken een meisje van tien dat prima met spoortjes kan rijden, maar ik ken ook een vrouw van in de dertig die niet met spoortjes kan rijden. (die zou dan iets te veel prikken denk ik)
Je kan met spoortjes rijden als je netjes je been stil kan houden vind ik!