Ik zal wat over ons traings schema vertellen.
We zijn vooral bezig met het los werken van haar. Zij zet zich snel vast en dat vooral op rechts. Ze moet dus meer buigen in de volte in haar hehe lichaam ipv over de schouders te vallen. He koppie zakken etc komt later allemaal wel. Zij keek eerst namelijk t liefst sterren en sinds ik wat meer los werk en een boomloos zadel heb en bitloos rijd is dat al beter!
Ook zijn wij bezig dr achterhand er verder onder te krijgen, dit doen we vooral met het lopen van balkjes! ( ook hier laat ik foto's van zien ).
Ze kan namelijk gigantisch ( wat niet raar is voor een fjord ) op de voorhand vallen. Ze loopt al lager met dr hoofd en echt met de kin richting borst hoeft van mij allemaal niet zolang ze haar rug niet weg drukt en lekker looopt en haar achterhand eronder gebruikt vind ik t prima.
LET OP, we zijn dus nog bezig haar losser te krijgen en met de achterhand. ( dus opmerkingen van achterhand eronder enzo heb ik niets aan omdat we daar mee bezig zijn ). Ook schakelen we veel qua tempo's!
Mijn houding was vandaag bagger! Mijn benen jah ik weet t niet hoor maar ehm zo zit ik eigenlijk anders nooit, maar ook mijn houding gaat er de volgende keer wat aan geloven, was meer met haar bezig dan met mijzelf geloof ik.
Overigens willen wij geen wedstrijden rijden dus is het merendeels recreatief! Wij krijgen les van een goede instructrise!
Nou ok de foto's

concentratie kwijt, kwam wat spannends voorbij

al wat verbetering

Hier kan je toch wel zien dat ze haar buikspier gebruikt om mij te dragen, wat dus ook moet!

Nu het balkjes lopen voor de achterhand te stimuleren

goed achterhand gebruik

Natuurlijk zijn we evenveel rechts als linksom gereden alleen zijn er van linksom meer foto's

Nou brand los
enne oja, mijn hakken moet ik verder uitdrukken