Irene (Renza) heeft vandaag prachtige plaatjes geschoten van Dimens Tuchet. We hebben een paar straaltjes zon opgevangen en daar zijn mooie foto's van gekomen.
Dimens Tuchet is een 8 jarige merrie met als vader Kildare (v. Koriander) uit een Nimmerdor merrie. Ik rijd haar nu in het M2 en volgende maand moet ze, als mijn afstudeerproject, een Z2 kür lopen.
Vandaag was ik blij dat ze mooi los bleef en fijn eraan bleef lopen.
Heb haar gewoon over de rug in een lage lijn losgereden, daarna opgepakt en wat gebogen en fijn er aan gezet, voor de rest weinig echte oefeningen gereden ivm ondergrond.
Ben blij met de stukken dat ze echt begint te lopen, dat ze beter over de benen word en simpel blijft aan de voorkant. Hierbij kan ik haar steeds beter sluiten, zeker in de galop.
Voor overige foto's zie dit ITP topic: [ITP] Dimens Tuchet @ Mooie fotoshoot aan de hand (S&T)
2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

Liefs Iris.

of een fotograaf die geen rechte foto's kan maken
. Zoals mijn dressuur instructice dan zegt (zij is ook jury tot en met prix st.georges) , ''zitten". Van mij mag je nog wel iets meer gaan zitten. Iets rechterop en meer op je kont. Laat je mee varen door je paard! (zelf wil ik mn paarden soms bijv. in galop helpen door naar voren te gaan zitten, maar het is juist beter om meer te gaan zitten) Ik kan het moelijk uitleggen maar dat is wel ongeveer wat in bedoel. Verder heb ik geen andere punten