Ik heb vandaag F4 wedstrijd op de manege gereden met Tiko.
Het ging wel goed, alleen Tiko was nogal schrikkerig en vond alles eng.
Ik ben met 233 punten, 3e geworden.
Filmpje:
http://www.myvideo.be/watch/5663892
Reactie zou leuk zijn!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sanniej_ schreef:Ziet er erg leuk uit, alleen vraag ik me af wat de jury vond van jou voltes? Zijn wel erg makkelijk gemaakt zeg maar.
En misschien in galop wat rustiger?
Wel goed dat je 3e bent geworden!
Mooie manege trouwens ook om te zien! Gefeliciteerd met de 3e plek!
Voor de rest netjes en tja de galop rustig en mag wat meer onstpannen en naar beneden lopen, ookal is het een manegepony, het kan
Suusje92 schreef:Omg als ik zo'n voorlezer had lag ik de hele proef dubbel XD Sirrieus waar heb je die vandaanVoor de rest netjes en tja de galop rustig en mag wat meer onstpannen en naar beneden lopen, ookal is het een manegepony, het kan
) fabiee schreef:Suusje92 schreef:Omg als ik zo'n voorlezer had lag ik de hele proef dubbel XD Sirrieus waar heb je die vandaanVoor de rest netjes en tja de galop rustig en mag wat meer onstpannen en naar beneden lopen, ookal is het een manegepony, het kan
Haha oke, bedankt voor de tips.
Voorlezer was gewoon een jongen op de manege. (vind dr persoonlijks niks raar aan, maar als het door het accent komt dan ben ik eraan gewend.)
ik dacht een meisje
D_MR schreef:3e met zoveel punten??
Hoeveel had de 1e dan wel niet?
Ik reed ook een fnrs proef en je moet er toch 210 halen om te slagen???
Ik had met dit proefje 222 punten gehaald en was 1e.
En dat was dan de f4b dit is denk ik een a proefje?
Verders vind ik je goed ryden maar idd de voltes makkelijk genomen,.
En vind m een beetje racen.
fabiee schreef:D_MR schreef:3e met zoveel punten??
Hoeveel had de 1e dan wel niet?
Ik reed ook een fnrs proef en je moet er toch 210 halen om te slagen???
Ik had met dit proefje 222 punten gehaald en was 1e.
En dat was dan de f4b dit is denk ik een a proefje?
Verders vind ik je goed ryden maar idd de voltes makkelijk genomen,.
En vind m een beetje racen.
Ik weet niet meer precies hoeveel punten de 1e had, maar zat geloof ik niet heel veel verschil in.
Ja klopt, je moet 210 punten hebben voor je promotiepunt te halen.
Dit is f4b.
Maar bij de vorige wedstrijd ree ik de f3b en had ik 260 punten, en daarmee wél eerste.(met dezelfde pony)
Citaat:pff welke jury hebben jllie![]()
wij ahdden altidj rond de 212-225, maar 260
Ponybokjes schreef:Ziet er goed uit. Ik weet niet met welk niveau je F4 kunt vergelijken, maar goed. Inderdaad mag het tempo wel wat rustiger. Ook lijkt het alsof hij niet echt recht loopt op de hoefslag, maar een beetje scheef. Kan dat niet echt duidelijk zien in dat filmpje, dus het kan ook zijn dat het niet klopt, maar ik zeg het maar even.
Jorine_Falco schreef:Woow 260 vindt ik ech t belachelijk ..... heb je daar een filmpje van?
Let ook op je benen die lijden af en toe wel eens een eigen leven. En veel rustiger rijden.
. En als je met dezelfde pony 260 punten hebt gehaald.. Nee sorry, dat geloof ik niet. (Of dus inderdaad wel een erg vreemde jury.)