We moesten om 9 uur aanwezig zijn, om de paarden in te vlechten en mooi te maken (we hadden onze spullen vergeten, dus we hebben maar zonder kranzen en wol gereden......want het gaat om de kick van het rijden!

Omdat we er om 9 uur moesten zijn, zijn we om 6 uur van stal vertrokken en we waren daarom dus lekker suf (vandaar we onze spullen vergaten

Ik kon niet de hele rit uitrijden (laatste half uur niet) omdat ik erg ziek werd.......ik heb last van mijn nieren en was me zelf aan het vergiftigen en alles deed pijn (mijn nek, mijn rug, mijn buik en werd echt super misselijk en duizelig)......nadat ik mijn paard(Truus) had afgegeven aan Ben en ik water had gedronken...voelde ik me stukken beter en ben ik weer op paard geklommen....Christa die op Marion reed en zwar irritant was, had geen zin meer en dus mocht ik ringsteken op marion (die toen lekker voorwaarts en lief was!)
Ik heb veel foto's gemaakt....voor de rit, tijdens de rit en na de rit! Ik heb ook veel filmpjes gemaakt, maar die kan ik hier niet plaatsen, omdat ik niet weet hoe dat moet

Het zijn heel veel foto's geworden en gaat ook een tijd duren denk ik....voor diegene die meer trekpaarden-rijfoto's wilde....ze zijn er ook bij!
Ik begin bij de foto's voor de rit!

dit is hoe de paarden oorspronkelijk opgemaakt moeten worden. Ze krijgen dan een tuig om van bloemen, bladeren en gekleurde pompoenen! Dat is echt heel erg gaaf!

Dit is Widar, 1 van de paarden die in Noordwelle staat....deze mensen organiseren altijd de ritten!

vinessa was een beetje dwars van de lange rit in de vrachtwagen en wou niet op de foto!

suzan moest vinessa even pesten en haar de cap op te zetten en die knol vond het nog goed ook!

truus met haar vlechtjes....we hadden geen tijd meer, dus hadden we het maar zo gelaten (het moesten knotjes worden met rode en groene lintjes en een bloemenkrans om haar hals)

truus stiekum gapen.....ssssst we zagen helemaal niks hoor

hier word tessa (paard van annemarie en jeroen, reden met ons mee) ingevlochten met wol

'vreemd'paard die ook meereed

dit paard was echt heel gaaf opgemaakt en was ook 1 van de prijswinnaars!

hier het zelfde paard, nog helemaal 'kaal'

marion met haar christa-creatie

een donkere bels

christa bezig met marion......ze moest er even debiel op

tijdens de rit:
Ik reed dus op truus en die was weer helemaal gek en heeft dus de hele rit gedraafd en gegalopeerd(nou ja iets wat er op leek)....en er is vooruitgang (vorig jaar was het nog erger

Maar ze was na de rit nog steeds niet moe en we hebben toch echt 5 uur gereden

hier een groepsfoto van onze paarden.......vlnr: suzan op vinessa, christa op marion ,annemarie op tessa en caroline op truus

suzan en vinessa (wachtend op het ringsteken)

even lachten naar het vogeltje

wij met zijn vieren in de zee!

christa op marion, vlak voordat ik er weer op ging om ring te steken

hier stonden we samen in de kring van 100 belzen! heel gaaf om te zien!

dit is aan het begin van de stoet...de fanfare met daarachter de paarden
nu nog een paar foto's na het rijden!

truus met haar deken om

hehe eindelijk water

tessa met haar hoofd door het gat van de vrachtwagen

tessa met deken om

annemarie doet tess'der deken om

marion en truus toch wel een beetje moe

marion met dek

truus en marion

gapende truusje

tessa, marion en truus
Ik heb nog veel meer foto's, maar dan zijn we nog jaren bezig!

Hoop dat ik jullie een indruk heb gegeven van de onwijs leuke dag! en het paradijs voor de trekpaarden-fan! 100 trekpaarden

op mijn filmpjes kon echt gezien worden hoelang de stoet was...omdat ik de hele stoet in 3 had gefilmd! dat is wel jammer.......