Ik had afgelopen zondag een wedstrijd van de FNRS, vaardigheid.
Het was de eerste keer dat ik daar aan mee deed en het was een combinatie van dressuur en springen.
Deze foto's zijn gemaakt tijdens het losrijden in de buitenbak.
Met losrijden was m'n pony wel fijn maar de proef verliep niet goed omdat ik de proef niet uit m'n hoofd wist en ik soms dingen niet hoorde waardoor het slordig werd.
Ik had de proef dan ook niet gehaald op 1 puntje na.
Moreno is een 12-jarige NRPS ruin met een volbloed arabier als vader.
Hij is 1.48m hoog en dus een D-pony.
Ik heb Moreno in maart alweer 2 jaar maar ik rij hem pas het laatste half jaar intensief, hij is namelijk meer het paardje voor m'n moeder en ik was niet erg geinteresseerd in hem omdat hij vooral als recreatie pony werd gebruikt.
Doordat m'n andere pony verkocht werd ben ik Moreno meer gaan rijden en ivm een blessure nog meer omdat ik toen niet meer op m'n nieuwe paard mocht rijden.
Ik ben erg trots op m'n ventje omdat hij de laatste tijd zo erg vooruit gegaan is
.Ik heb hem aan de teugel leren lopen en onze voltes worden ook steeds minder misvormt.
Op dit moment werken we aan een constante aanleuning met een zachte hand van mij wat ik erg lastig vindt.
Verder hebben we ook een begin gemaakt aan het wijken.
Ik heb ook besloten om m'n startkaart aan te gaan vragen omdat ik vind dat we wel klaar zijn voor het echte werk.
Ik heb namelijk alleen nog maar wedstrijden op de ponyclub gedaan.
Genoeg gepraat, hier de foto's
Ik heb geen foto's van het losrijden.

Hier hang ik beetje ver achterover

Jump

Commentaar is welkom maar dan wel opbouwend .
Doeii
En wat is het toch een knap paardje
In de kerstvakantie ga ik hem wss ook zien
(moeten nog even afspreken
maar er wordt aan gewerkt