Ik heb hem inmiddels al weer 3 jaar en we starten M1 dressuur, met tot nu toe 5 behaalde winstpunten in deze klasse.
Daarnaast rijd ik sinds de zomer in de wekelijkse springles, hetgeen Rom héél erg leuk vindt.
Sinds november doe ik met hem de ORUN instructeurscursus op niveau 2.
Het is voor mij én hem erg moeilijk om wat meer opgericht te gaan lopen (in mijn geval zitten
) dus ik houd me aanbevolen voor met name tips met betrekking hiertoe. Uiteraard is alle opbouwende kritiek welkom, ik kan wel tegen een stootje!We zijn ook hard bezig om het neusje wat meer eruit te krijgen nu hij achter wat sterker aan het worden is. Dat lukt nog niet altijd, voornamelijk omdat ik hem die ruimte nog te vaak vergeet aan te bieden. Mijn ellebogen moeten dus echt vóór mijn lichaam gaan komen, en blíjven.
Ik ben benieuwd of jullie dezelfde dingen op de foto's zien als ik (het is altijd even slikken en erg confronterend jezelf in foto's weer terug te zien, maar ik ben niet banketstaaf en deel niet alleen de perfecte momenten met jullie
)Dus, brand gerust los na het zien van mijn fotoserie!
De foto's staan op volgorde, van losrijden tot uitstappen.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
Veel rijplezier!
Misschien helpt t om meer te gaan zitten niet naar beneden te kijken naar je mooie paard maar naar voren. Ik merk bij mezelf dat ik dan ook meer ga zitten gelijk! Probleem van de armen, teugels korter, dan houd je vanzelf je ellebogen voor je lichaam. als je dan mee wilt geven hoef je je handen maar een klein stukje naar voren te doen.