Helaas was Grassie vandaag erg gespannen en kijkerig waardoor hij niet super liep, (zal je net zien, de hele week gaat het goed en als je dan met een camera aan komt zetten..

Met Gras zelf gaat het goed; voor winter-look ziet hij er redelijk uit. Alleen zijn manen zijn veel te lang

Gras heeft trouwens een nieuw kleurtje sjabrak zoals je kunt zien . Staat hem wel toch?

Allereerst Gras voor het rijden:

alles om meneer heen was boeiender dan de camera

heee, ben je daar! (Gras de paashaas

en het rijden:

*whaa, "Pam, je haar danst"

Deze vind ik zelf wel een leuk effect hebben.. maar ik heb uit 'betrouwbare' ( }> ) bronnen moeten vernemen dat hij erg donker tot niet te zien is

Zo begint het ergens op te lijken

Hier ben ik aan het wijken, alleen is de foto ontzettend onduidelijk. Het ziet er hier door mijn handhouding nogal 'trekkerig' uit. Die foto's zijn trouwens wel handig omdat je nu eens zelf kunt zien wat je instructice bedoelt

de vergrote (niet echt duidelijker vrees ik..) versie

En tot slot, een niet erg mooie foto, maar wel de eerste waarop je toch wel kan zien dat het om wijken gaat hier: (ik zit hier trouwens echt scheef

Ik weet nu ook gelijk weer waarom een cap handig was; je haar blijft zitten

Nogmaals, de foto's zijn niet zo mooi, je ziet in de foto's ook door dat hij erg gespannen/druk was. ik hoop binnekort betere te kunnen plaatsen. Maar Gras en ik gaan wel steeds weer een klein stukje beter!