Ik heb haar zelf beleerd, wat allemaal best goed ging. Alleen nu komen we tegen de stelling en buiging aan en dat wil nog niet allemaal vlotten, dus donderdag heb ik mijn eerste les weer.
Ze was aardig druk door de harde wind en allemaal wapperende dingen om haar heen maar toch was ze heel braaf en liep voor het eerst ook in de galop nageeflijk.
Onze bak is maar heel klein, namelijk 15 bij 24 meter ongeveer en dat helpt ook niet altijd mee.

Veel te opgekropt, niet omdat ik aan de teugels zit te scheuren maar af en toe duikt ze er zelf even helemaal achter omdat ze even niet weet hoe het moet, been erbij en er weer uitrijden.

Even een snel moment, maar vond het wel een leuke compositie

Tussendoor even iets anders doen, draaien om de voorhand of achterhand doen we zo nu en dan ook, gewoon voor de lol, dit kan ze ook als ik er naast sta en met m'n vinger naar haar kont wijs, daarbij zeg ik 'draai' en dan draait ze

Nog steeds aan het draaien

Binnenhand loslaten, wel een mooi ontspannen galopje, terwijl ze eigenlijk toch wel heel erg moeite heeft met de galop

Hier zie je goed dat ze achter de teugel gaat lopen en de teugel in een boogje hangt

Nog drie foto's van een paar dagen geleden:

Heel wazig maar wel een mooie opwaartse galop

we kunnen wel gebruik maken van de bak van mijn instructrice gelukkig, die is mooi groot en we rijden veel buiten.
Ik denk dat het vanzelf wel komt, ik ga vanaf deze week ook weer lesrijden dus het moet helemaal goed komen.