Vandaag had ik m'n eerste échte officiele wedstrijd!
En hier zijn natuurlijk foto's van én een filmpje.
Voor mensen die desprit nog niet kennen:
Ze is nu 5 jaar, ik heb haar van haar 3jaar en ze kon nog niets.
Heb haar zelf alles aangeleerd met goede begeleiding natuurlijk

Ze heeft al meerdere keren rust moeten krijgen wegens blessures, dus we hebben al een paar grote pauzes gehad, maar nu gaat alles weer helemaal goed.
Training:
Iedere zaterdag heb ik les, we doen vooral dressuur.
Springen komt nog wel, maar eerst nog wat de dressuur bijschaven

Niveau:
Deze wedstrijd heb ik de E5 en E7 gereden en die zijn vrij goed verlopen
Oké, vandaag liep ze dus haar eerste officiele wedstrijd..Was best spannend.
Het moest allemaal redelijk vlug gebeuren want door dat stomme k.utweer hadden we wat vertraging op de baan waardoor we wat later aangekomen waren. Ik moest als tweede rijden dus heb niet veel tijd gehad om in te rijden. Ze was eigenlijk echt braaf. Veel paarden die begonnen freaken omdat ze in een andere piste zaten.. Desprit deed helemaal niets
Had ik weer effe geluk.M'n eerste proef was de E5, die was vrij goed verlopen... Paar foutjes gemaakt zoals te vroeg afwenden, te laat overgang maken, scheef lopen, verzet. Maar ik was tevreden
Voor deze proef had ik 50% met een 8ste plaats van de 18 deelnemers.Tweede proef ging stukken beter naar mijn gevoel. Ze liep veel fijner dan de eerste proef.
Bij m'n eerste proef had ik als commentaar teveel handgebruik. In m'n tweede proef heb ik daar dan echt opgelet en heb ik meer met m'n zit en benen gewerkt. En daardoor ging ze zichzelf ook meer gaan dragen en liep ze wat constanter. Hier heb ik nog geen foto's of filmpjes van. Ik had 52,11% met een 21ste plaats van de 25... De andere combinaties die in deze proef meededen waren qua niveau al meer gevorderd dan wij. Het was ook een andere jury, en naar het schijnt was deze jury veel strenger.. Maar ik ben trots op m'n beestje

Enkele foto's:

Ik heb ook nog een filmpje van m'n eerste proef, E5:
http://nl.youtube.com/watch?v=KJON50_H_5k
Zoals ik al zei, er zitten nog veel foutjes in. Maar tis toch al beter dan vorige keren.
En nog van haar sexy hoofdje:

En nog eventjes onstressen

Commentaar mag, maar opbouwend. En ja, ik heb m'n uitslagen met commentaar op dus ik weet wat me te doen staat

haha
dan niet 
Maarre als jij dat paard van je binnenkort een keer kwijt bent, dan uhm hoef je hem vooral niet in mijn stal te gaan zoeken hoor