Sinds kort zijn we verhuisd van stal omdat dat voor mij 25 minuten reizen scheelt (staat nu aan de overkant van mijn huis) en ik kan nu lekker het bos in. We hebben nu ook een maand geen wedstrijd om even lekker van het bos te genieten en 'bij te komen' van de verhuizing!
Youngster is alweer 20 jaar maar doet het nog super. Samen rijden we L2 en afgelopen wedstrijd mochten we weer 2 punten mee naar huis nemen! We hebben nu 5 punten dus we trainen al voor de M.
Moeilijke punten:
- Af en toe kruipt Younk iets te hoog in de aanleuning
- M'n beugels een gaatje langer doen
- Ik weet dat mijn handen zo af en toe een eigen leven leiden, maar daar werk ik hard aan!
- M'n tenen meer naar binnen, overigens prik ik hem niet met mijn spoor want hij is heel dun en ik moet echt bewust mn voet naar binnen doen om hem te kunnen raken!
Verder is commentaar zeker welkom!
1. Instappen: Fijn achterbeen

2. Andere kant stappen (Handen hoger)

3. Los galopperen

4. In de galop oppakken: Fijn beeld

5. Nog steeds galop: Handen hoger

6. Drafje: Buitenhand is goed rechtop, binnen niet maar dat lukt niet met m'n zweep

7. Draf: Hier liet ik hem dus een klein stukje uitschuiven omdat hij hiervoor dus uit zich zelf zo hoog ging lopen

8. Even belonen, en hij kwijlt

9. Drafje

10. Draf, meer achterbeen

11. Binnenhand naar voor om ruimte te maken voor het binnen achterbeen

12. Schouderbinnenwaarts: Moet meer lengtebuiging

Dat waren ze
Ik heb bewust niet te veel aan de oprichting gewerkt omdat ik deze week lekker veel het bos in ben geweest en ik wil het een beetje rustig aan doen na de verhuizing!

Zal er nog meer op gaan letten.