Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Storm76 schreef:Heb ik ook hoor Aerdenhout![]()
Of soms zie je een topic met iemand die advies wil geven en dat slaat werkelijk nergens op, dan ga ik altijd kijken bij hun eerdere antwoorden wat ze nog meer voor onzin hebben geschreven.
En bij sommige bokkers denk je echt 'nee he, niet weer' als ze een bepaalde opvatting hebben die ze heel bokt doorgooien.
Onassa schreef:Ach ja, je hebt nou eenmaal overal mensen die het weten en ,mensen die denken het te weten.
Vaak een hoop bla bla....lach er dan maar een beetje om.
smokey17 schreef:Zeer herkenbaar.
Er zijn zeker wel een aantal bokkers bij wie ik zoiets heb... van o god niet weer. Als ik zie dat degene mee doet in een discussie dan ben ik alweer weg, dan interesseerd het mij niet waar het uberhaupt over gaat.
Maar er zijn ook een aantal bokkers waar ik aardig wat respect voor heb, graag een discussie mee wil voeren. En de topics ook graag lees. Enkel omdat ze weten waar ze het over hebben. Niet teveel aai paardje aai. Streng maar rechtvaardig..
Onassa schreef:Ach ja, je hebt nou eenmaal overal mensen die het weten en ,mensen die denken het te weten.
Vaak een hoop bla bla....lach er dan maar een beetje om.
Ladygiroc schreef:smokey17 schreef:Zeer herkenbaar.
Er zijn zeker wel een aantal bokkers bij wie ik zoiets heb... van o god niet weer. Als ik zie dat degene mee doet in een discussie dan ben ik alweer weg, dan interesseerd het mij niet waar het uberhaupt over gaat.
Maar er zijn ook een aantal bokkers waar ik aardig wat respect voor heb, graag een discussie mee wil voeren. En de topics ook graag lees. Enkel omdat ze weten waar ze het over hebben. Niet teveel aai paardje aai. Streng maar rechtvaardig..
Dat heb ik inderdaad ook. Soms lees ik topics en dan zie ik dat er al 20 keer 'mijn gedachte' is genoemd en dan reageer ik ook niet. Maar dat zijn vaak dezelfde bokkers. Dan heb je er toch een soort van band mee
Rest dan niets anders als eronder te zetten...alweer eens met......En dat zijn dan bijna altijd de zelfde mensen.
vooral aan haar laatste alinea. Rianneke schreef:na de post van nobel1 weet ik pas aan wie ik me irriteer hier op boktvooral aan haar laatste alinea.
nobel1 schreef:Rianneke schreef:na de post van nobel1 weet ik pas aan wie ik me irriteer hier op boktvooral aan haar laatste alinea.

Alleen hun manier is goed en verder van niemand. En dat laten ze overduidelijk merken. Dat zijn ook een paar typische bokkers.