Ben ik de enige...ik denk het eigenlijk niet!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

aerdenhout1

Ben ik de enige...ik denk het eigenlijk niet!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-08 17:22

Er zijn vast veel meer bokkers die heel vaak andere bokkers tegenkomen op willekeurig welk topic dan ook. Bij sommige gaan mijn haren al meteen overeind staan...ook al heb ik nog niet eens gelezen WAT ze nu schrijven, maar bij toch best heel veel denk ik...daar zou ik direkt mijn paarden aan toe vertrouwen, die hebben zo'n beetje de zelfde manier van met paarden om gaan als dat ik dat heb/doe. Met deze bokkers ben ik het eigenlijk ook meestal helemaal eens.

Zammie

Re: Ben ik de enige...ik denk het eigenlijk niet!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 17:25

Nee, heb ik weinig tot geen last van. Maar heb wel inderdaad wat jij ook hebt, met sommigen juist het idee dat we over veel dingen hetzelfde denken.. Heb wel bij een paar bokkers dat ik vind dat hun mening soms te hard overkomt, zonder naar feiten of wat dan ook te kijken en deze hebben in hun ogen ook altijd gelijk. Dat wel weer...

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 17:26

Heb ik ook hoor Aerdenhout Haha!
Of soms zie je een topic met iemand die advies wil geven en dat slaat werkelijk nergens op, dan ga ik altijd kijken bij hun eerdere antwoorden wat ze nog meer voor onzin hebben geschreven.
En bij sommige bokkers denk je echt 'nee he, niet weer' als ze een bepaalde opvatting hebben die ze heel bokt doorgooien.

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 17:30

Ja, ik begrijp wel wat je bedoeld met dat er bokkers zijn die helemaal opgaan in hun manier van paarden houden en de omgang en hoe zij dus willen dat iedereen hun paarden gaan houden en dit als een soort van goeroe proberen over te brengen. Meestal kijk ik zo'n topic een beetje door en reageer ik als ik voor mijn gevoel er iets over wil zeggen. Maar meestal gaat het toch wat langs me heen, omdat ik de opvattingen van desbetreffende persoon net even te ver vind gaan...

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 17:31

Ik denk wel dat ik weet over wie dat gaat Clown

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 18:01

Herkenbaar hoor, ik heb bij bepaalde bokkers ook echt wel dat ik bij hun rijtechnisch advies denk Gestoord
Maar andersom weet ik ook bijna zeker dat ze dat dan van mij denken hahaha.

Ach, zo kan ieder weer een advies/trainer/instructeur/ruiter vinden die bij zijn overtuiging past toch?

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 18:05

Storm76 schreef:
Heb ik ook hoor Aerdenhout Haha!
Of soms zie je een topic met iemand die advies wil geven en dat slaat werkelijk nergens op, dan ga ik altijd kijken bij hun eerdere antwoorden wat ze nog meer voor onzin hebben geschreven.
En bij sommige bokkers denk je echt 'nee he, niet weer' als ze een bepaalde opvatting hebben die ze heel bokt doorgooien.

Heel herkenbaar....
Vooral het dikgedrukte!
Sommige mensen gaan bij het zien van de naam al mijn nekharen overeind staan ja.
Urielle, heel herkenbaar, maar jou commentaar is altijd netjes en nuttig met een hoop tips er in.. Dat zou men gewoon moeten accepteren.
Laatst bijgewerkt door moonfish13 op 15-11-08 18:06, in het totaal 1 keer bewerkt

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 18:05

Zeer herkenbaar.
Er zijn zeker wel een aantal bokkers bij wie ik zoiets heb... van o god niet weer. Als ik zie dat degene mee doet in een discussie dan ben ik alweer weg, dan interesseerd het mij niet waar het uberhaupt over gaat.

Maar er zijn ook een aantal bokkers waar ik aardig wat respect voor heb, graag een discussie mee wil voeren. En de topics ook graag lees. Enkel omdat ze weten waar ze het over hebben. Niet teveel aai paardje aai. Streng maar rechtvaardig..

En bokkers met een gezond gevoel voor humor. En bokkers die goed kunnen vertellen mag ik ook graag zien.

Bovenstaande geldt voor ts(op negatieve na dan)
Laatst bijgewerkt door RoosIris op 15-11-08 18:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 18:07

Ach ja, je hebt nou eenmaal overal mensen die het weten en ,mensen die denken het te weten.
Vaak een hoop bla bla....lach er dan maar een beetje om.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 18:08

Onassa dat is waar ook.
De wereld én bokt zou ook wel heel saai zijn als iedereen hetzelfde dacht.

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 18:09

Onassa schreef:
Ach ja, je hebt nou eenmaal overal mensen die het weten en ,mensen die denken het te weten.

Daar heb ik een helemooie "vorige" knop voor. Of dat rode vlakje met wit kruis Haha!

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 18:09

smokey17 schreef:
Zeer herkenbaar.
Er zijn zeker wel een aantal bokkers bij wie ik zoiets heb... van o god niet weer. Als ik zie dat degene mee doet in een discussie dan ben ik alweer weg, dan interesseerd het mij niet waar het uberhaupt over gaat.

Maar er zijn ook een aantal bokkers waar ik aardig wat respect voor heb, graag een discussie mee wil voeren. En de topics ook graag lees. Enkel omdat ze weten waar ze het over hebben. Niet teveel aai paardje aai. Streng maar rechtvaardig..

Dat heb ik inderdaad ook. Soms lees ik topics en dan zie ik dat er al 20 keer 'mijn gedachte' is genoemd en dan reageer ik ook niet. Maar dat zijn vaak dezelfde bokkers. Dan heb je er toch een soort van band mee Knipoog

Melissaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 18:11

Onassa schreef:

nee hoor, helemaal geen hoop blabla! (vind ik)
Die mensen zeggen gewoon wat volgens hun het beste is. Soms ben ik het er dan totáál niet mee eens, maar dan is het nog geen blabla...

wel heb ik idd dat ik soms een bokker tegenkom waar ik het er echt niet mee eens ben dat ik zoiets heb van gáán we weer Rolleyes

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 18:13

Ladygiroc schreef:
smokey17 schreef:
Zeer herkenbaar.

Dat heb ik inderdaad ook. Soms lees ik topics en dan zie ik dat er al 20 keer 'mijn gedachte' is genoemd en dan reageer ik ook niet. Maar dat zijn vaak dezelfde bokkers. Dan heb je er toch een soort van band mee Knipoog

Hier precies zo.... daarom gaat mijn berichtenteller niet zo hard. Bij een topic wat ik interessant vind zie ik vaak dezelfde bokkers met dezelfde mening... dan voegt het weinig toe als ik ook nog hetzelfde zeg...

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 18:18

ik heb denk ik het omgekeerde zo van oh nee he hebben we haar weer... daar zou ik mn paard nooit aan toe vertrouwen! dus nee ik heb t anders om nog niet mee gemaakt.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 19:26

Het leuke ervan vindt ik wel dat als je een probleem hebt je al min of meer kunt 'mikken' op de mensen van wie je graag advies zou willen (bijv via pb ofzo).

Fem_daf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 19:47

Ken het! Maar ik denk dat dat bij iedereen wel zo is.. denk dat sommigen ook wel zo over mij denken, bijvoorbeeld die die een mening hebben haaks op mijn mening.

Bij sommige topics reageer ik niet eens omdat ik met bepaalde bokkers gewoon geen discussie meer wil voeren omdat het uitkomt op welles nietes...

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-08 09:36

Dat is inderdaad vaak irritant...is alles wat je zou willen zeggen al geschreven door een ander Haha! Rest dan niets anders als eronder te zetten...alweer eens met......En dat zijn dan bijna altijd de zelfde mensen.
Bij de topic's van bepaalde andere bokkers kijk ik juist niet, omdat ik al van te voren weet dat een discusie totaal geen zin heeft.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 09:43

ik ben dan toch wel benieuwd tegen wie jij de hele tijd "aanloopt" Clown

ik heb verschillende mensen hier die ik als positief ervaar (en dus ook vaak tegen kom) en waar ik eigenlijk in 9 van de 10 keer hetzelfde denk als hun advies...

nobel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 10:47

Heéééél herkenbaar.
Nu reageer ik niet zo vaak op bokt, maar er komen wel eens onderwerpen voorbij waarvan ik wéét dat bepaalde bokkers er op gaan reageren en dan open ik het niet eens omdat ik me anders scheel ga irriteren!

Er zijn ook genoeg bokkers waarvan ik denk " ja, zo zou ik het ook doen!".
Ik ben, net zoals meer bokkers, van de gulden middenweg; niet keihard en realistisch maar ook niet hyperzacht en zweverig.

Wat mij vooral kan doen zuchten is het feit dat sommige mensen zo overtuigt van hun manier van doen zijn dat ze zich constant herhalen andere meningen op een vrij arrogante manier wegwuiven in de trent van ' ach jij simpel zieltje, jij begrijpt er helemaal niks van' .

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 10:56

na de post van nobel1 weet ik pas aan wie ik me irriteer hier op bokt Clown vooral aan haar laatste alinea.

nobel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 11:19

Rianneke schreef:
na de post van nobel1 weet ik pas aan wie ik me irriteer hier op bokt Clown vooral aan haar laatste alinea.

Clown

Fem_daf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 11:25

haha, ik ook! en dan vooral in de topics over LDR! Ben er ooit op ingegaan en dat doe ik nooit meer, kreeg naar mn kop geslingerd dat iemand die ooit begonnen is op manegeponys geen verstand heeft van dressuur etc. Boos!

Kom vaak Urielle en aerdenhout tegen, soms zijn we het eens en soms niet, maar het zijn wel leuke discussies waar je meer van leert en waar er geen beschuldigingen heen en weer worden gekaatst!

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 11:44

nobel1 schreef:
Rianneke schreef:

Clown

het stond er niet zoals ik bedoelde zie ik nu Bloos

na haar laatste alinea kwam ik er achter wie ik bij haar verhaaltje perfect kon plaatsen...

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 11:49

Ja ik heb dat ook.
Soms zie ik een hele botte reactie en dan hoef je de boktnaam nog niet eens te lezen om al te weten wie het is.

En dan de zelfverzekerheid van sommige Clown Alleen hun manier is goed en verder van niemand. En dat laten ze overduidelijk merken. Dat zijn ook een paar typische bokkers.