Vorige week dinsdag was Patries hier (Patriciavt) en die heeft wat leuke rijfoto's gemaakt!
Geen hoogstandje want het was erg mistig, maar ben alsnog errug blij met de foto's!
Robijn is net 3 maanden van mij, en zijn nu ongeveer 2 maanden bezig onder het zadel!
Eigenlijk vraag ik niets van haar, ik bied haar alleen een contactteugel aan, rijdt en richt haar vanuit de romp van achteren naar voren, en dan is het voor de rest aan haar!
Onze moeilijke punten zijn sturen

Ze snapt de hulpen nog niet helemaal, en valt nogal snel door mijn binnenbeen! Zodra ze echter haar rug loslaat enzo, is dit probleem ook helemaal weg!
Mijn linkerhand heb ik heel veel moeite mee, al jaren eigenlijk, en ben ik druk mee bezig! gelukkig is het al veeeeel minder!
Mijn hakken ben ik op aan het letten, alleen tijdens de foto's maken een beetje vergeten

Verder zit ik al veel rechterop als een tijdje geleden op een vorig verzorgpaard, ben ik al heel blij om

Galoperen doen we heeeel af en toe, als de bak fijn is, en als ze ontspannen genoeg is, dat gaat dus nog echt nergens over

Ons niveau is trouwens eigenlijk nog niets, want ben dus nog bezig met inrijden!
Nou, hier de foto's!
Net in de bak, even een leuke gewone foto:
http://i283.photobucket.com/albums/kk30 ... bijn/1.jpg
Instappen:

1e drafje:

handen iets meer dragen en hakken!!

Jas uit en weer stappen, ben erg blij met haar achterhand hier!

steeeds meer ontspanning:

galopje, opletten dat ik niet teveel naar voren val, heb nog de neiging haar te veel te 'duwen'

En daar is de ontspanning! Ik hoef zelf ook niet na te gaan geven

Tenen naar binnen houden, been lang!

Een ontzettend fijn drafje!

Galopje andere kant:

Dan valt ze eruit, weet ze niet meer wat ze moet doen, en dan krijg je dit

(wel fijne achterhand en mooi beengebruik

Weer een fijn drafje:

en lekker uitdraven!

Nou, commentaar hartelijk welkom, maar wel onderbouwd, en let erop dat wij klassiek rijden

Nog even ter vergelijking, ons vorige topic, anderhalve maand geleden

[HAW] Robijn (fries X KWPN) @ work!