Dorientjee schreef:Ziet er leuk uit Doreen!
Wat blijft Meike toch een knap paard zeg!
Ik vind dat muziekje eronder echt heel grappig staan! Op het begin zie je dat de mensen allemaal je knollie willen aaien!
Is ze goed aan het been ofniet? Want misschien is ze wel onrustig met haar hoofd omdat ze niet genoeg aan het been is. Dat is bij sommige manege paarden bij ons ook zo.
Succes verder!
Ze is wel goed aan het been, té goed af en toe, ik houd haar hier bewust ook iets meer 'terug' omdat ze anders op vreemd terrein nogal eens de neiging krijgt om over haar tempo heen te gaan lopen.
Def schreef:Gaaf zeg! Ziet er al heel netjes uit.
Omdat ik commentaar moet geven: ik vind je nog wat onrustig in je hand. Vandaar waarschijnlijk ook het onrustige hoofd.
Ik zou nog meer aan een onafhankelijke zit gaan werken!
klopt ook, voornamelijk tijdens het doorzitten word ik onrustig in mijn zit/hand, en daarnaast zit meike nou ook niet echt heel erg lekker door, en al helemaal niet als ze haar rug aan spant en denkt dat ze mag galloperen
. Ik ga er aan werken!.
Citaat:
hey , dat was op de boleemhoeve toch ???
Heb gister daar ook mee gedaan !
Hé jammer dat ik je niet heb gezien !
Maar het echt een mooi beessie , zie wel dat je een beetje een knikje in je pols hebt, let daar op
ja is idd op de boleemhoeve.
Maartje1990 schreef:erg leuk (wel jammer dat de staart onbreekt) hmm commentaar volgens mij zit je in 't begin op 't verkeerde been.... maar verder heb ik zo geen commentaar. Rijd je wel eens zónder zadel en/of zonder beugels? is heel goed voor je zit

zou je geen officiële wedstrijden willen rijden? lijkt me geweldig om zo'n paard daar tussen te zien dat je al die 'dressuurmiepen' maar eens een poepie laat ruiken

Tja ik heb geen vervoer, dat wil zeggen, mn ouders hebben geen zin om vaker dan 2x per jaar mij naar een wedstrijd toe te slepen
.
zonder zadel en beugels doen we ook regelmatig!