* Zoekt Foto
Apincy
Hij heeft iets van uhm misschien hoogstens 5 % nrps en de rest arabier.

Na veel piekeren en nadenken of ik wel of geen topic zou maken.
Sinds een paar weken ben ik zelf weer actief begonnen met rijden met hem 2 keer in de week rijden we dan dressuur matig.
Sinds 1-11 staan we op een nieuwe stal. Nieuwe omgeving en nieuwe bak kabouter.
Al die tijd was die erg overdonderd denk k maar vandaag had hij weinig tot geen zin om te hobbellen.
Okee het regende waaide hard en de vrachtwagens die achteruit reden met een piep geluid en de blauwe containers die je door de bosjes zag waren erg eng.
En wat denk je van de blaadjes die in de bak leggen als je een rondje gereden hebben liggen ze zo kom je weer op die plek terug ligt het blaadje net wat anders.
ZIE JE WEL DIE BAK KABOUTERS zijn bezig geweest

En opvliegende vogels stel je voor dat ze je raken
Okee we rijden gewoon B niveau en apinc vind een beetje druk in zijn mond niet leuk en komt dan ook omhoog met zijn hoofd en gaat zijn rug weg drukken.
Zijn eigenaar en ik zijn erg bezig om de ontspanning te zoeken , voorwaarts neerwaarts te rijden.
En ik weet van me zelf dat ik gewoon meer figuuren moet gaan rijden zodat hij en afgeleid is en bezig met zijn werk is.
Ik weet dat ik soms voor over duik en zal ook weer rechterop op me kont moeten zitten.
Me laarzen weer moet aantrekken maar ze zitten niet lekker in dit zadel.
Oja de reden dat me teugels soms niet op maat zitten , is omdat en me teugels achter me pad blijven hangen .
IK heb geen foto`s van het instappen maar dit heb ik natuurlijk zeker weten gedaan

Indraaven

Weer zo`n moment dat ik naar voren val!

galoppie , dit was en blijft een moeilijk punt.
Meneer gaat vaak zo hard mogelijk en plat door de bocht.
Normaal gesproken gooit die dan ook zijn hoofd in de lucht en is de ontspanning helemaal weg
Maar dit ging vandaag wel weer beter !

tocht enorm trots op hem.We komen er wel

En wat vinden jullie van hem?