We mochten een terrein op, die normaal gebruikt word voor de wedstrijden, maar je mag daar ook "vrij" rijden. Dus we hebben lage sprongetjes opgezocht... en geprobeerd. Meneer vond het Super, zijn aller eerste keer crossen.. nouja crossen, we hebben een sprong genomen en dan rustig wat gestapt, ipv het hele parcours af te leggen.
Iets over het niveau dan nog even snel... Voor hij kreupel werd reden we L1 dressuur (net startgerechtigt) springen deden we eigenlijk niet, of af en toe recreatief.. crossen heeft hij bij mij nooit gedaan..
Ohja het gaat trouwens op een inmiddels alweer 10 jarige ruin, van alfonso NRA (animo) x Clavecimble. NRPS x KWPN van 1m80.
Je mag uiteraard commentaar hebben op de foto's waarop ik geen cap op heb. Echter heb ik eerst met cap gereden en hij was ontzettend rustig dus ik heb voor de foto's mn cap afgehad, tussen de enkele sprongen door die ik gemaakt heb heb ik hem wel gewoon opgehad

Nou genoeg gepraat.. hier de foto's:

Eerst instappen natuurlijk..

Beetje rondgalopperen...
En dan de bossen in:

Moet ik daar echt over ja baas?
Het was ook zo hoog he voor m

Braaf knollie

Opsprong die ik toch wel eng vond

Moet ik dat nu toch echt wel springen ja baasje?

Oké oké ik ga al..

Ik zet heus niet vroeg af hoor

Echt niet hoor
Hij werd me hier iets te enthousiast haha
En dan hier iets waar ik zo ontzettend trots op ben, ik kan het gewoon niet vertellen hoe trots.. meneertje gaat Eindelijk in t water zonder te protesteren of mij eraf te gooien

Lekker samen..
We hebben een heerlijke middag gehad. Heb super genoten..
Commentaar is uiteraard welkom
We gaan zeker vaker gaan..Voor de oplettende kijker als laatste nog even... Rolando gooit zijn tong eruit, dat weten we.. we proberen zoveel mogelijk eraan te werken en soms houd hij hem netjes binnen, maar soms lukt het dus niet...
was hij in paniek of iets?
net als jij