Hier zijn we weer eens (voor de mensen die ons al eerder hebben gezien
). Acapulco en ik zijn een tijdje geleden begonnen met de basis van het rechtrichten. We werken nu aan het rechtmaken en het ontspannen en mijn balans. Ik heb twee weken geleden een trainingstage gedaan bij mijn instructrice (http://www.stalmireille.nl) samen met twee andere stalgenootjes. We hebben het er reuze naar ons zin gehad en natuurlijk heel veel geleerd. Drie dagen alleen maar bezig met je paard heerlijk. We hebben afgelopen vrijdag weer les aan huis gehad daar zijn de foto's van.S.v.p geen discussie's over de methode Antoine de Bodt oid!
Eerdere HAW topic's;
[ITP] Acapulco@ les
[HAW] [AC] Acapulco@work Rechtrichten
Los stappen

En dan draven..

Mijn benen veel te veel opgetrokken

Dit was het dan weer, we moeten nog heel veel leren natuurlijk en zijn er genoeg punten die beter kunnen maar daar werken we aan.
De foto's zijn niet van de beste kwaliteit omdat het al wat begon te schemeren.
Lois bedankt dat je me weer op de foto heb weten te zetten

(ik weet 't, nooit..
)
Het naar voren gaan was ver te vinden bij mijn paard en daarom zijn wij daar nou ook zo mee bezig. De losse teugel die je ziet is niet omdat er geen contact is. Mijn paard is links gebogen. Ik heb verbinding met de buitenteugel en zodra hij nageeft laat ik hem zakken om zijn rug te kunnen ontspannen dit paard kon alleen maar in een Z houding lopen en leek te ontspannen maar dat was schijn. De voltes rijden we natuurlijk ook maar dan op de binnenteugel zodat het achterbeen precies tussen de voorbenen komt en er zo dus een correcte buiging onstaat, dit omdat hij anders weer op zijn buitenschouder weg valt, zodra hij naar binnen probeerd te valllen gideer ik de schouder met beiden handen naar buiten. Wij zijn allebij nog in de leer en mischien ziet het er voor de mensen die niet weten wat deze methode inhoud er raar uit, dat snap ik best.
en het ziet er heel gezellig uit