Het is een hengst, dus hij moest ook nog eens dekken. Dus geen tijd en mogelijkheid gehad om te trainen met hem
Hij heeft dus van maart tot augustus ongeveer niet gelopen.
augustus, weer 2x erop gezeten beetje gestapt en gedraaft, toen 3 weken niks wandele en longere, toen toch maar weer opgepakt,
Dacht dat het niet voor mogelijk was, maar beauty is veranderd. 2 jaar lang problemen gehad met bokken niet willen lopen lui zijn, sukkelen, en vooral niet nageven.
Op 19-10-08 zijn dus weer eens foto's gemaakt, na een hele lange tijd bijna 1 jaar!.
aangezien ik nooit echt plaats heb om te rijden (pony staat half uur rijde van een manege af en geen goede wei om in te rijden (ongelijk))
beauty is een hengst van 5 jaar 1.52 weinig mee gedaan door geen goede bak, niet veel zin. veel problemen.
had er ff een soort van slofje op. dat heel los hing zodat hij niet al te veel met zijn hoofd zou gaan gooien. maar was eigenlijk helemaal niet nodig geweest want hij liep de hele tijd naar benede. slof amper gebruikt (hij liep welliswaar te diep maar dat is een begin nu doet hij het niet echt meer)
ik heb nikes aan maar nu heb ik lere laarzen! dus volgende foto's met laarzen! . laatste keer gewone schoenen (laarzen veel fijner
)*tenen naar binnen
*hakken uitdrukken
*handen rechtop/niet vast zetten
*rechtop zitten
Nou hier zijn de foto's zijn er niet veel. maar goed:
1. tenen

2. wazig moment.

3. Te diep, wel lekker gangetje handen rechtop hakken naar benede

4. niet echt een tempo' Handen?.. en tenen naar binnen

5. tenen, handen. meer rechtop.

6. handen hakken tenen' Raar moment want Beaut wou niet lopen en toen schoot hij vooruit omdat hij beetje een schopje van mij kreeg

7. heerlijke draf.. handen

8. handen, tenen, binnenhand niet zo streng, recht op zitten, beauty is in de Galop heel sterk kwa gang maar ook kwa sturen.

9. handen tenen rechtop zitten heerlijke galop.

10. en ja na het afsluiten natuurlijk houden van je pony

Laat iets leuks achter, en graag tips over hoe het beter zou kunnen gaan, aangezien we net weer begonnen zijn.!

Weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet.
Dat lijkt me beter voor je paardje
en toch zit ik redelijk rustig, maar was de 2de keer dat ik er weer opzat he! .