Zaterdag 6 September is Saskia van Es (Saskiakur op bokt) van HippoInVision.nl bij mij geweest voor een fotoshoot van mijn merrie.
Zie : [ITP] Incredible Verola T. @ fotoshoot by SaskiaKur!! Voor het ITP Topic. *zéker nog een kijkje waard!!!!*
Ik heb een ontzettend gezellige dag gehad met Saskia, we hebben veeeeeel gelachen en té veel gepraat
. Saskia is een topmeid en een topfotograve, ontzettend perfectionistisch en héél erg proffesioneel.
Verola is een 6 jarige Welt Hit II x Kennedy merrie waarmee ik nu M2 start. We hebben een tijdje in een dipje gezeten. Verola is geen makkelijke merrie en ze zet zich nogal snel vast in haar rug als ze gespannen word, en dat is er dan niet makkelijk uit te rijden. Ik heb een tijdje 2 instructrice's gehad waarvan de ene riep, "rijden, rijden, Je doet te weinig!!" en de andere "Zitten, zitten, je doet teveel! je bent te fanatiek!" Dilemma dus. Ik heb besloten te gaan rijden in plaats van te zitten en dat is in ieder geval voor Verola de juiste keuze geweest. We zijn weer op de weg terug vanuit een diep dal, maar we hebben nog steeds een lange weg te gaan.
Commentaar mag, maar hou het vriendelijk aub, wij doen ook maar ons best. Oh, en cap is eigen keus, ik ben eigenlijk een heeeel fanatiek cap-drager en heb ALTIJD een cap op, dit was de eerste keer dat ik op verola stapte zonder cap, maar ik vond het voor de foto toch mooier zonder. Op de laatste foto's heb ik wel een cap op, dat moest van de pensionhouder.
Kijk en geniet van deze prachtige foto's!!
LET OP!!!: OP DEZE FOTO'S BERUST COPYRIGHT!! DE FOTO'S MOGEN NIET GEBRUIKT WORDEN OP WAT VOOR MANIER DAN OOK ZONDER UITDRUKKELIJKE TOESTEMMING VAN DE FOTOGRAVE ÉN VAN MIJ!!!!!
1. Meet Verola!

2. Loswerken, al iets opgepakt, het echte loswerken zijn geen foto's van gemaakt, ze gaat nog langer/lager.

3.

4. Middengalop. Verool! Je haar danst!!!

5. Terugverzamelen, mooi opgericht en licht in de hand, nu zelf nog fatsoenlijk zitten.

6. Schouderbinnenwaarts, zelf niet inknikken vanuit de heup en paard mag iets opgerichter. beenwerk is wel mooi.

7. Deze is al beter, ik zit zelf rechter en verola blijft iets mooier bovenin en met wat meer lengte in de hals.

8. Fijn drafje, weer even ietsjes lager ingesteld, dat is iets wat verola nodig heeft, ook al is het maar een stukje lager om te voorkomen dat ze zich vast gaat zetten.

9. fijn over de rug.

10. Schouderbinnenwaarts. Ik kijk niet boos hoor, dat is geconcentreerd

11. Even ietsjes zuur (maar ze meent er geen drol van), 'kom verool, dat achterbeen moet blijven komen!'

12. En een pasje later weer blij. Jantje huilt, Jantje lacht.

13. Mooie foto.

14. Fijn galopje.

15. En tot slot: een klein beginnend appuyementje. het is nog lang niet wat het zijn moet, maar hier oefenen we het misschien voor de 3e keer ofzo. Don't shoot us!

Bedankt voor het kijken, en laat even een berichtje achter! En neem ook zeker even een kijkje bij het ITP topic!

Daardoor is het nu even wat krap. (overigens ben ik inmiddels al weer wat kwijt, en deze foto's zijn 1,5 maand oud.)