Bij deze stel ik jullie Mara voor. Officieel heet ze Bamara van het Laar (v. Marnix van de Vuufwegen).
Het is een Haflingermerrie van 138.5 cm hoog en we rijden op dit moment op wedstrijden B
en we trainen thuis op een L1/L2 niveau. Ik heb nu 8 wedstrijden gereden en de teller staat nu
op B+12. De laatste vijf wedstrijden zijn we 1ste geworden Met de clubkampioenschappen heb ik ook de cross gereden en dat was echt gaaf. Ook rijd ik in het viertal als kopruiter.
De problemen op dit moment zijn vooral het hangen en actief blijven. Vaak is ze na een half uur moe waardoor ze gaat hangen. Ik rijd nu veel overgangen om haar goed aan het been te maken en te houden. Ook pakken we het begin van schouderbinnenwaarts en het wijken mee maar daar heeft ze nog moeite mee om de achterhand mee te nemen. De middengalop gaat ook steeds beter.
Ik heb haar ook zelf doorgereden dus wat we nu kunnen ben ik heel erg trots op! Toen ze 4 was kwam ze bij mij. En we hebben samen al veel geleerd!
9 november heb ik weer selectie wedstrijd:D
Deze foto's zijn van een fotoshoot omdat ik een foto moest hebben voor in de krant.
In het begin loopt ze nog wat op de voorhand maar nadat ik wat overgangen en tempowisselingen heb gereden en ze lekker los is wordt dat een stuk beter. We hebben ook losgereden maar daar geen foto's van...
Foto's staan niet op volgorde
Eigen commentaar:
-Soms hakken wat meer uitdrukken. ( Dat komt vooral doordat ik nieuwe laarzen heb en nog wat meer moet inlopen/rijden. Met mijn leren chaps heb ik dat niet en druk ik ze netjes uit.)
-Handen laag houden!
Ik vind haar achterhand wel sterk verbeterd
1. Hallo!

2.

3. Handen en hakken!! Wel mooi beenwerk

4. Deze komt in de krant.

5. Erg mooie foto vind ik. Maar jammer van mijn hakken....

6. Jammer dat hij wazig is.. En weer mijn hakken en ik mag mijn teugels wat korter pakken zodat ik mijn handen wat meer naar voren kan doen.

7. stappen

8. Lekker achterbeen

9. Doei!!

Bedankt voor het kijken!!
Opbouwende kritiek is welkom maar niet afkraken graag.
Doei!
Edit: 2 nieuwe foto's
In de galom mag je je benen langer houden, je trekt ze iets op of je onderbenen liggen wat ver naar achteren.
Maar ze hangt nu eigenlijk pas als ze moe begint te worden en voor de rest eigenlijk niet meer. Kan zijn dat het lijkt. Maar ik moet mijn handen echt nog lager houden. Vaak lukt het al maar nog niet altijd