Ik rijd tegenwoordig niet meer bij die mensen waar ik eerst was, nu rijd ik bij andere mensen. Die mensen hebben zelf geen bak, maar de buurman wel. Daar mag ik in rijden, vind ik heel fijn...
Maar een poosje terug kreeg ik te horen dat de buurman niet wil hebben dat wij in de bak komen, als er water in ligt want dan wordt de muur van zijn stal vies.
Ik heb zelf zoiets regenbuitje eroverheen en het is weer weg. Maar goed, het is zijn bak en we mogen niet klagen want we mogen hem verder wel gebruiken.Maar in het land rijden gaat ook al niet, is ook te nat en dan maak je het land dus helemaal stuk.
Eigenaar van de paarden zei dat hij voor zijn eigen paarden wel naar een binnenbak wil rijden ( maar dat is 1 paard, die andere is van een andere man en die vind het niet nodig), maar ik had van mijn ouders gehoord dat die eigenaar eigenlijk niet zo goed durft auto te rijden meer... heeft nogal een pech jaar gehad met zijn gezondheid. Kan ik me voorstellen...
Ik mag ook zelf niet rijden nu aangezien me arm net uit het gips is en ik weer moet leren gebruiken en herstellen ect... doktersadvies was eerste zes weken maar niet rijden.
Als ik zelf mocht rijden kon ik het betonpad op zich wel paar keer heen en weer, maar ja dan train je een paard niet. Longeren kan ik al wel weer met me hand, maar ja dat gaat niet op het beton
Als het droog is dan mogen we wel in de bak, maar ja dit is nederland.... wanneer is het wel ooit droog !?
Niet dat ik de buurman of eigenaar wil aanvallen, want ik ben al heeel blij dat ik mag rijden en de bak mag gebruiken. Maar het wordt zo wel lastig.
Mijn vraag; Hoe zouden jullie dit oplossen?
groetjes,
Maa dat ging niet fijn. Ging dus hard onderuit, paard had niks en gin weer verder heel hard en ging nog een keer, hadden wij zoiets van nu stoppen want straks breekt hij wat.