het is alweer lang geleden dat ik een HAW topic heb geplaats, maar bij deze toch maar weer eens eentje.
Zoals het voortaan moet met de nieuwe regels, even een voorwoord

Dit ben ik samen met mijn 8 jarige merrie Cacharel (v. Caretino) we rijden samen Z2 dresuur. 5 maanden terug heeft cacharel haar Wynton hengstveulen gekregen, die is inmiddels alweer een week of 4 gespeend, het was haar eerste veulen. Ondertussen zijn we ook nog eens van stal veranderd, dus al met al niet niks
we zijn op dit moment aan het werken aan de snelle reactie aan het been, het proefgericht rijden, dus echt van punt tot punt een onderdeel netjes kunnen afwerken, en de constante aanleuning. ze loopt erg fijn op het moment, al is dat een paar weken terug wel even anders geweest, het was een sterk veulen, die erg veel vroeg van haar, dus vandaar dat hij ook echt gespeend moest worden
nu gaan we lekker verder trainen, en 25 oktober staat er weer een wedstrijd gepland
mijn eigen commentaar is, dat ik beter moet gaan zitten, helaas zit cacharel niet heel fijn als je moet doorzitten, vandaar dat er een hulsebos zadel opkomst is, waar ik wel heel fijn ''in'' kan zitten!
hier de foto's, deze zijn enkel wel van eind augustus

cacharel, met Double - U hier pas 1 dag oud.

wel een mooie foto. enkel mag ik meer toestaan met mijn handen, maar ze was een beetje heeeel heet

voor dat we de ring in moesten.

Brave cach

geen duidelijke foto, maar hier ging ze wel fijn!

en dit was 2 weken terug met een meisje uit mijn klas, je ziet wel, ze is springgefokt, maar ze heeft het niet van een vreemde