Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik rijd daar wel eens vandaar.
Er is al melding gemaakt bij het KNHS. Verder heeft dierenbescherming denk ik geen zin. Accomodatie is super net als de stallen. Paard staat er keurig bij. Kan niet anders zeggen. Guess1 schreef:Het is inderdaad niet eerlijk dat ik het hier zo neerzet. Maar ik zal geen namen noemenEr is al melding gemaakt bij het KNHS. Verder heeft dierenbescherming denk ik geen zin. Accomodatie is super net als de stallen. Paard staat er keurig bij. Kan niet anders zeggen.
Ze zijn er niet voor niets hoor.. Al vind ik wel dat je het eerst eens zelf kunt vragen aan de betreffende amazone waarom ze zo rijdt. Niet gelijk oordelen eerst maar eens de andere kant van het verhaal beluisteren.
Had hij een hele week 24/7 in de stal gestaan, waren ze niet langsgekomen)
ik dacht ik zet het toch even op bokt. Gesprekken zijn er al geweest heel voorzichtig. Ze heeft weinig aansluiting bij de rest dus dat is lastig. Dat zal ze zeker ook wel voelen. Er is al aktie ondernomen doordat iemand er bij haar rijvereniging en KNHS melding ervan heeft gemaakt. Verder wacht iedereen ook af hoe de pensionhouders hier mee omgaan. Die hebben ook wel een verplichting hier in lijkt me
Guess1 schreef:Bij mij vlak in de buurt staat een zz licht dressuur paard wat behoorlijk met de harde hand gereden wordt. Het paard loopt altijd en dan bedoel ik ook echt altijd met stang en trens met zijn kin op de borst. Meestal is het een combinatie van trekken/ scheefhangen in het zadel en veel slaan. .... Echt ongelooflijk maar het paard mag niet in de wei of in de paddock. ....Verder vind ik 2 uur zo zwaar werk wel erg veel voor zo'n dier.
)