Sentido schreef:Ik vind vooral de inrij foto's erg mooi om te zien, lekker ontspannen. Dat is tenminste echt los rijden. Zie veel te vaak dat gelijk het kopje erop gezet wordt en rijden maar, zo werkt het niet. Complimenten!
Verder vind ik dat je netjes rijdt, probeer niet achter over te hangen in draf. Foto 8 heb ik wat langer naar gestaard, het lijkt alsof je wat scheef gaat zitten, en daardoor lijkt het weer alsof je aan de ene teugel wat trekt. Het kan ook een vertekend beeld zijn met de zijgangen.
Verder super gedaan, gefeliciteerd!
Dankje, met losrijden laat ik Maiko een beetje zijn gang gaan, hij wil niet altijd zo laag met zijn hals hoor, maar omdat hij toch die slijtage in zijn hals heeft kom ik daar verder niet te veel aan, Maiko geeft zelf duidelijk aan hoe hij het fijn vind, en zolang hij zich ontspant vind ik het prima 
In de proef heb ik inderdaad nogal wat moeite met rechtop te blijven zitten in draf, het begin lukt nog wel maar op het eind is het niet meer te doen voor me. Ik heb foto 8 ook nog even bekeken, dat is vlak voor het afgroeten, ik heb niet echt gemerkt dat ik scheef ging zitten, en ik denk dat het trekken wel meevalt, want Maiko doet al snel zijn mond open als ik iets te veel druk heb (zijn neusriem zit ontzettend los
)
Bedankt voor je leuke berichtje!