Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kYliieJ schreef:sooo wat een mooi paard en lekker groot, ben er verliefd op.
verder vind ik het er supernetjes uit zien, fijn rustig met het hoofd en jou vind ik er ook netjes en rustig op zitten, alleen ma complimentjes kan geen minpuntjes vinden ( filmje is niet helemaal scherp op mijn laptop namelijk )
ga zo door!
.

en zou 't spoortje ook af laten, het lijkt als of je bij iedere keer drijven met spoortje drijft ipv met kuit...
En volgens mij zit je prachtdier heerlijk, lijkt mij
gertje1 schreef:dank jullie voor jullie reactie,s
Ja ik rij altijd met cap en was hem nu dus vergeten (heb namelijk al een paar keer eraf gelegen )
de sporen draag ik altijd
en we zijn nu bezig om hem goed voorwaarts te rijden
moet zeggen dat Kelvin binnen 15 minuten erg moe wordt (het filmpje is ook van de laatste minuten )
Maar ik moet zeggen dat ik erg trots ben hoe Kelvin nu loopt

Kev schreef:gertje1 schreef:dank jullie voor jullie reactie,s
Ja ik rij altijd met cap en was hem nu dus vergeten (heb namelijk al een paar keer eraf gelegen )
de sporen draag ik altijd
en we zijn nu bezig om hem goed voorwaarts te rijden
moet zeggen dat Kelvin binnen 15 minuten erg moe wordt (het filmpje is ook van de laatste minuten )
Maar ik moet zeggen dat ik erg trots ben hoe Kelvin nu loopt
Bij mij doet je filmpje het niet...
Je zegt dat je altijd met sporen rijdt, is dit een bewuste keuze of een gewoonte?
Wb het schrikken van andere paarden, ik denk dat het het handigst is als je met niet teveel in de bak rijdt in eerste instantie en aan de andere ruiters vraagt of ze even wat willen zeggen als ze je van achteren passeren. Best kans dat hij het geluid niet helemaal kan plaatsen en daarvan schrikt.
MarcoBorsato schreef:Dan vind ik het een slechte gewoonte, een 3 jarige moet gewoon voor het been zijn zonder sporen.
Verder vind ik dat je hem echt meer vooruit mag rijden, hij kachelt nu helemaal in.
ik rij alles in met sporen

1eplaatser schreef:rij je nooit met cap zou ik toch doen hoor !!
Juin schreef:Daar is 'ie weer, die leuke Kelvin! Het ziet er goed uit, ga zo door. Het blijft een heerlijk leuk dier om te zien. Zijn stal genoten uit de opfok Alert, Austin en Jip zijn inmiddels ook onder het zadel en dat gaat ook super. Leuk hoor om al die paarden terug te zien als rijpaard. Succes en geniet er van