vanaf haar 4,5 jaar heb ik haar en was ze net onder het zadel Dancing Queen is een 7 jarige Merrie van Royal Dance X Aldatus...ik ben nu een half jaar gestart in de dressuur en we zijn L2 + 4 & B + 4

Op een aantal foto's heb ik nog blond haar
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

! En dat is al heel belangrijk, vanuit ontspanning kan je overal naartoe. En idd, je handen. Maar dat komt vast wel goed
Heel veel plezier saampjes! Patriciavt schreef:Aja, genoeg verbeterpuntjes maar die hebben we altijd, iedereen! Het is een onwijs leuk dier, en L2 wordt je niet zomaar
Ik ben benieuwd naar meer foto's!
diep treurig en iedereen kan tegenwoordig L2 worden ook al is het net met de hakken over de sloot! Wendy schreef:Goh, leuke voorbeenzwaaier.
Sorry, maar je paard voert echt helemaal niks uit. Is dit wat ze tegenwoordig dressuur noemen?
geerke schreef:Wendy schreef:Goh, leuke voorbeenzwaaier.
Sorry, maar je paard voert echt helemaal niks uit. Is dit wat ze tegenwoordig dressuur noemen?
ben ik niet met je eens...er zitten zeker goede momenten bij
ik vind het een mooi paard ,ietwat arm bespierd.
Wendy schreef:Goh, leuke voorbeenzwaaier.
Pashon schreef:Patriciavt schreef:Aja, genoeg verbeterpuntjes maar die hebben we altijd, iedereen! Het is een onwijs leuk dier, en L2 wordt je niet zomaar
Ik ben benieuwd naar meer foto's!
sorry hoor maar als ik afentoe zie wat er in de L2 rond rijddiep treurig en iedereen kan tegenwoordig L2 worden ook al is het net met de hakken over de sloot!
even on topic, vind het een leuk simpel paardje. hij mag van mij van achter nog veel meer eronder komen en her en der valt die uit elkaar. flink wat schijnovergangen rijden en veel voltes openen en sluiten. ook mag die naar mijn idee opgerichter lopen maar eerts die achterhand dat is het belangrijkste.

Jeannine schreef:en als hij geen goede achterhand had, kwam hij ook niet over die hindernissen
Wendy schreef:Goh, leuke voorbeenzwaaier.
vind het bij deze combi trouwens nog meevallen...
maar goed. Goed achterbeen gebruik is wat anders dan goed kunnen springen...
Je paard heeft mooie gangen, maar loopt gewoon uit elkaar. En is best arm bespierd. Voor een paard die L2 loopt, had ik meer verwacht. Raggel schreef:Jeannine schreef:en als hij geen goede achterhand had, kwam hij ook niet over die hindernissen
Denk dat dat iets kort door de bocht denken is. Wil je daarmee zeggen dat alle dressuur paarden met een goede vlotte ondertredende achterhand ook goed kunnen springen? En dat alle goede springpaarden een goede vlotte ondertredende achterhand hebben?
De kracht moet bij het springen inderdaad van achter komen, maar of dat echt iets me maken heeft met de achterhand waar we in de een dressuurpaard naar kijken, denk ik niet.