Nou toen we deze foto's maakte was meneer wat sloom omdat het best wel weer warm was ineens dus hij echt zo iets van pfffffffff
Voor de mensen die hem niet kennen:
Wilke is een 9-jarige friese hengst van Fabe. Hij heeft met mij pas 2 Z1 wedstrijdjes gelopen maar toen werd hij helaas kreupel. Ik heb hem nu ongeveer een jaar en ik ben nog steeds HELEMAAL VERLIEFD op m'n knappe vent.
waar me nu aan werken:
- ontspanning, ontspanning, ontspanning (nou dat lijkt me duidelijk)
- lengte in de hals
- activiteit
- souplesse
- kracht opbouwen en conditie
eigen tip: GEEN KAPSTOKKEN!
erg veel dus.
Als je nog meer wilt weten kun je me altijd pb'en of je vragen in het topic stellen.
Hou het aardig en hou er rekening meer dat we nog in de opbouwende fase zitten!
Foto's zijn vooral van de galop en van het losrijden heb ik er helaar geen.
Nou geniet van deze kanjer

simpel drafje

Galopje. ben erg blij met zijn halslengte op deze foto! hij loopt nog niet helemaal bij elkaar zoals het moet maar dat verwacht ik absoluut nog niet van hem de hele tijd.

Oeh wat kijkt hij ernstig zeg, maar wel al meer bergopwaarts!

net een moment verder. Pff volgens mij ziet hij echt niets met die voorpluk

Beetje wegrijden in de galop. Net iets te veel lengte voor het beeld, maar liever dit dan dat hij zijn kin op z'n borst doet

Kijk hier willen we naartoe, bergop!

raaaaaar moment
maar k vond hem wel mooi omdat ik wel tevreden was over mezelf (en dat gebeurt niet vaak!)
Kijk dat gaat ergens op lijken! Hier ben ik erg blij mee!

nog even een schepje er bovenop wat betreft berg op
knappe Wil!
ja en toen wilde hij weer even zijn trucendoos opentrekken (zijn favorite ding --> Piaffe) maar daar was ik het niet helemaal mee eens aangezien hij dat nog niet mag. Maarja hij wil zo graag dus echt kwalijk kan ik het hem ook niet nemen
Moment later:

Wilke GEEN PIAFFE! wat denk Wilke --> GAAAAAAAAN
ja dan krijg je dit haha heel goed achterbeen gebruik maar een ruiter die een beetje de balans kwijt is haha (tja krijg je hej met een fries met van die grooooote gangen)

nog een beetje verruimen. Helaas niet scherp en met een vreselijk hoofd van mij, maar ik wilde hem jullie toch niet onthouden.
edit: er is ook en itp-topic
[ITP] Over Macho gesproken... Wilke itp
Nou dat waren ze

) maar ik moet nu toch even een reactie plaatsen
Supermooi ding met supergangen, zeker als je nagaat dat ie een blessure gehad heeft!
. Ook mag ie op sommige foto's meer bergop maar het merendeel is echt
Wat blijft het toch een prachtige fries!!
Die manen ook!! Misschien heb ik er overheen gelezen, maar is het een hengst?
( commetaar dat er bij moet! idd soms piano handjes) maar verder echt top!