Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)miss_lizje schreef:ja,
Teminste mijn eigen tuiger is nog niet zo ver. Ze wil gewoon niet toegeven enz. maar haar halfbroertje (van een jury die ik ken)rijd ook elk dressuurpaard voorbij.
Ik zie het vaak dat zodra ze ingeven dat ze doen wat jij zegt/vraagt ze echt veel mooier zijn dat dressuurpaarden. (mijn mening he)
En laat ze idd maar een poepie ruiken.
!!
xDramaQueen schreef:dus je traint alleen maar zo hard om die "dresuurmiepen" eruit te rijden... je zit er schijnbaar wel heel erg mee... geniet gewoon met je paardje en laat de rest achter je. en nee, ik ben geen dressuurmiep
MarvanTom schreef:xDramaQueen schreef:dus je traint alleen maar zo hard om die "dresuurmiepen" eruit te rijden... je zit er schijnbaar wel heel erg mee... geniet gewoon met je paardje en laat de rest achter je. en nee, ik ben geen dressuurmiep
Ik denk niet dat je dat zo zwart/wit moet zien.
Ik weet trouwens ook niet of je het nu tegen mij hebt of tegen TS...
Als het goed is, heeft iedereen een doel met zijn/haar paard/pony. De een moet daar harder voor werken als een ander, zeker als iedereen om je heen zegt, dat het nooit iets zal gaan worden.
En als dat dan wél lukt, is dat op zich al een triomfantelijke overwinning!
En zoiets mag prima 'gevierd' worden: de 1 maakt er een topic over op bokt, de ander reageert erop met eigen ervaring.

)
pharagirlke schreef:Zonde dit soort topics

cleopetra schreef:Nou succes hoor op de wedstrijden!
Zelf rijd ik geen wedstrijden, acht het karaker zowel van mezelf als mijn paard er niet geschikt voor
Maar ik vind het altijd hartstikke leuk een aparteling in de ring te zien
Zelf train ik nu een meisje met een halve fjord en rijd zelf een maandje een halve lippizaner voor iemand.
Heb geen ervaring met tuigers, maar vind ze geweldig!

Kan daar alleen maar van genieten. Wij hebben ook twee anda's op wedstrijd. Zonde dat die madam zo associaal is want haar paarden zijn fantastisch mooi!

Donkim schreef:Bij mij ookal zo'n verhaal
Van de lompste manege tinker,
Naar een eige tempramentvolle draver.
En een vriendin van mij van een leuke kruising,
12 jarig springkapioentje.
Wat hebben veel mensen mij uitgelachen zeg
Nu bijna een jaar verder iedereen vindt Donna goed voor de jonge leventijd, dus pasgeleden eerste vriendschappelijke wedstrijd.
Mijn paard nog nooit wedstrijd gedaan en dus enorm gigantische druk was ze
Mijn "tegenstander" om het maar even te noemen 12 Jarig M Spring Paard...
En uiteindelijk ik met mijn meisje er een balkje afgeknikkerd en veel sneller
Dan dat springpaard.
dus wat is er nou mis met un draver:P
Te Geweldig Toch ?
Je hebt het je blijkbaar nogal aangetrokken dat je geen dressuurpaard hebt, maar een simpele tuiger... Jammer!