Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
Krissie0 schreef:jahoor een paard is nooit te oud om te leren... Maar ff of topic hoe heet die merrie ben nl op zoek naar een merrie die ik verkocht heb 2 jaar geleden
.
.
.
zeg je "normale" bestaan maar gedag...verslaving ligt op de loer
houd er alleen rekening mee dat ze waarschijnlijk toch al een flink aantal jaar heeft gesprongen en hier en daar wat slijtage kan hebben (hoeft niet natuurlijk
) die kan een belemmering geven voor bepaalde oefeningen.
Is toch ook in Hoegaarden hé 
):xKatleentjex schreef:Oh ja, als je met zo'n x moet werken, voor de x is de vader en na de x is de vader van de moeder.
In jouw geval dus Corsaire de VaubenxAlcatraz.
(alsof zij hun genen niet doorgeven en het mannelijk gen altijd dominant is? Allemaal beginnersvragen, maar ik kan het net zo goed de volgende keer juist hebben hé !
Tinky12 schreef:Welkomzeg je "normale" bestaan maar gedag...verslaving ligt op de loer
![]()
![]()
Als de basis erin zit zou het moeten kunnen hoorhoud er alleen rekening mee dat ze waarschijnlijk toch al een flink aantal jaar heeft gesprongen en hier en daar wat slijtage kan hebben (hoeft niet natuurlijk
) die kan een belemmering geven voor bepaalde oefeningen.
Houd daar rekening mee...en houd in de gaten of ze het wel leuk vind natuurlijk,maar ze is jong zat om veel te leren hoor
wat voor slijtage precies ? en waar?
Dorienn schreef:Nu ben ik wel benieuwdwat voor slijtage precies ? en waar?
Heb ook nl een ruin van 12, bij de vorige eigenaars zeer waarschijnlijk weinig dressuurgereden, altijd mee gesprongen en gelongeerd (zonder hulpstukken).
Ben nu vooral grondwerk bezig, maar wil dringend de dressuur aanpakken.