In een jaar tijd dat we wedstrijd hebben gereden, heeft ze de puntjes bij elkaar gereden. eerst met veulen, toen drachtig. ze is eerder bevallen en heeft echt tot het laatste moment wedstrijd gereden! en daarna met veulen. ze liep altijd door, echt een super paard.
Moeilijk blijft Jara, daar kunnen we niet meer om heen. Op het moment voelt ze zich ontzettend krachtig en sterk en wil ze duidelijk laten merken dat ze het niet wil zoals ik dat wil. want zo gaat dat bij Jara altijd. Ze moet altijd even laten merken dat ze het er niet mee eens is, en als ze het eenmaal gaat doen.. wauw daar is Jara weer! ik ben ontzettend trots op haar, hoewel ik haar soms echt een weekje liever laat staan.. verder is het echt een ontzettend lief en aanhankelijk paard, wel met een gebruiksaanwijzing.
Op het moment zijn we ook bezig Jara voor de kar te beleren, ik vind het ontzettend belangrijk dat Jara een veelzijdig paard wordt.
De foto's die ik hieronder laat zien, is een momentenopname met veel spanning. mijn instructise helpt me heel goed de spanning eruit te rijden. ben gister heel lang bezig geweest dat ze op twee teugels nageeft en echt door knikt, vandaar dat ze dus vrij diep loopt. We willen eerst dat ze goed nageeft en daarna gaan we bezig het neusje eruit te rijden!
Januarie zijn we van plan M1 te starten, ik wil haar nu lekker de tijd geven. Ze is gelukkig niet drachtig dit jaar.
Jullie mogen best commentaar geven, ik weet dat ze kort in de hals loopt dus dat wil ik NIET meer horen. want daar ben ik me bewust van
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

Je komt nl uit het zadel :p