Voltrack vandaag!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-01 21:24

Gister had ik de euvele moed om op Voltrack te stappen zonder zadel, maar toen hij mijn opstapje zag (een kistje) vond hij het niet meer zo leuk. Dus toen ben ik er maar gauw afgestapt, maar vandaag was mijn zusje er (die ook nog op Volle gezeten heeft) en die heeft foto's gemaakt, kistje weggehaald etc. En nadat ze op Voltrack gezeten had (was voordat ik zonder zadel ging) wilde ze gelijk niet meer op Jopie!
Komen de foto's. Niet al te groot, behalve ikke op Volle zonder zadel. Het was voor mijn zusje de eerste keer eigenlijk dat ze op Voltrack gereden heeft. De laatste echte keer was toen hij nog hengst was, maar toen heeft ze het niet langer uitgehouden dan 5 min. Nu wel 20 minuten Party!! !
Afbeelding
Om gelijk maar met mij op Volle te beginnen!
Afbeelding
Ikke in stap.
Afbeelding
Nog steeds in stap (we houden het maar ff rustig)
Afbeelding
JAAA, ik heb zelfs gedraafd!
Voltrack accepteert het gelukkig heel erg goed. Beter dan ik had durven hopen, hij kijkt altijd wel een beetje gespannen als ik er voorzichtig op klauter, maar hij doet geen moment gek als ik erop zit oid. Hij denkt er waarschijnlijk wel over met opstappen, maar hij dóet het niet, gelukkig...
Afbeelding
Mijn zusje reed wel gewoon met zadel en heeft voornamelijk gedraafd. Vond ze leuk ofzo. Voltrack was echt zo sloom als een slak, dus hij deed echt niks bij haar. Het draven ging echt nog net. Dat gezicht dat hij erbij trok! Lachwekkend eigenlijk. Ik had hem nog wel aan de longe (je weet nooit) dus die zie je ook een stukje...
Afbeelding
Afbeelding

Zo dat waren ze weer... Lief he, mijn zusje komt echt net onder het zweetblad vandaan, ze heeft de beugels erg lang omdat anders de beugels onder het zweetblad verdwenen. En Voltrack vindt het allemaal best, tot nog toe dan... Bij hem moet je altijd een slag om de arm houden.
Mijn vader heeft trouwens zondag in het bos ZONDER HELM op m gereden. Dus toen ik zei: wordt toch een helm op doen, zei hij: ik rij toch altijd hercules, en dit was een noodsituatie. Goed, als je er dan zo graag 2 uur met blote knar op rond wil hobbelen: mij best. Gister heb ik het zelf ook gedaan, maar dat was in de bak, en Voltrack is in de bak 10x zo suf als in het bos. Bovendien rijd ik hem elke dag zowat, en ken ik hem ook wel een beetje, in het bos heb ik echt altijd een helm op... Helmen... problematisch!

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 22:13

aaahhh lief leuk man zonder zaldel ik moet Sya altijd uit de wei halen zonder zadel zonder hoofdstel en dan draaf ik altijd terug gallopperen doe ik niet op de weg

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 22:18

Zijn leuke foto's.
Hoe groot is Vol, ik vind dat hij er groot uitziet voor een arabje.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 10:51

Wat leukkkkkk!!! Vol is ook mooi zeg! Lovers i luuvvv arabiertjes (en nrps en ijslanders en en ene ne)

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-01 13:20

hij is nu net 5, en hij is 1.64m oid. Een van de grootsten in Nederland iig. Moet ook wel, mijn vader is nl 1.80m en ik ben zelf niet zo heel erg groot, maar mijn vader wil er uiteindelijk wel 100 km mee doen (endurance), dus moest het wel een stevig en een beetje groter paardje zijn.