Vorige week kon ik eindelijk weer rijden! De bak was al heel lang niet goed, maar er kon eindelijk weer gereden worden. Veel gelongeerd vorige week, en ook rustig gereden, alleen stap en een beetje draf. Vandaag heb ik het rijden echt weer opgepakt (niet al te veel hoor) met een goede stap en een beetje draf.
Vriska en ik zijn vorig jaar augustus begonnen met dressuurwerk. Zij eigenlijk nog groen (had al ruim 4 jaar niet meer onder het zadel gereden), en samen zijn we eigenlijk verkeerd begonnen. Hulpteugels en dergelijke reed ik mee. Eerst een thiedemann, maar daar ging ze in hangen. Toen een stiek, maar na een topic hier op bokt ( [RT-HAW] Kale Vriska weer eens op bokt! ), het stiek er toch maar afgehaald, en ben daar best blij mee. Vandaag ging het namelijk vet goed naar mijn idee!
Ze liep echt goed! Ze ging er 1 keer wel even vandoor, maar ze is natuurlijk ook fris
We hebben geen niveau waarop we rijden. We hebben al wel een wedstrijdje gereden, maar dat was niet echt een succes. Ik werk wel naar een proefje toe, een F9 wedstrijd op de manege, maar wanneer deze gaat gebeuren, dat weet ik nog niet. Ik heb nog moeite met de nageeflijkheid en het tempo, wat naar mijn idee toch nog wat te hoog is.
Nou, genoeg gepraat hier de fotos!

En ook wat filmpjes, let vooral niet op het commentaar

dat doet de eigenaar