paard

Moderators: petraaken, A_nouk, C_arola, Nicole288, Dyonne, SayaJones, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 14:26

Losspringen kan inderdaad helemaal geen kwaad. Maar die hindernis lijkt net zo hoog als het hek, ben je niet bang dat ze erover heen springt?

Mooi paard hoor, wat was ze groot toen ze 1,5 was!! Ze lijkt daar al volwassen!! En wat zeg je dat leuk: die daarnaast ben ik Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 15:50

Op de hengstenkeuringen springen hengsten van amper 3 jaar ook al zulke hindernissen.

Zelf begon ik ook pas met springen toen Jur ruim 4 jaar was (of was ze al 5?), ik heb ook een tijd springlessen gevolgd, maar Jur is veel te sterk, ze ging veel te hard en als er een enge hindernis was ging ze er ook echt niet over (ja uiteindelijk met veel geweld)! Nee springen is niets voor haar en ook niet meer voor mij, hoewel ik vroeger bij de pony's wel fanatiek was met springen!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 16:21

Dat is absoluut waar, maar paarden die losspringen worden niet belast zoals wanneer je erop zit! Je moet het ook niet vaak doen, maar af en toe is niet erg. Losspringen heeft nog niets met wedstrijden te maken!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie